New York 14.15. 2000
,,Zdravím pánové." pronese žena, známá jako Alice Cooper, k mužům hlídající helikoptéru nějakého zbohatlíka na střese klubu Hvězda, kde pracuje jako barmanka. To ti muži ale nevědí a když jim ukáže průkazku pracovnice u FBI, jenom ustoupí a nechají ji do helikoptéry nastoupit. ,,Potřebujete řidiče madam?" zeptají se muži. ,,Ne, děkuji pánové. Vyřiďte majiteli, že mu ji zaplatíme." Načež nastartuje a odletí.
Tato osoba však lže kudy chodí, nejmenuje se ani Alice Cooper a taky nepracuje v žádném baru, natož pak u FBI. Jmenuje se Scarlett Wick. Je jí něco okolo 25 let (to však nikdo neví přesně). Husté hnědé vlasy má pečlivě zastřižené pod lopatky a oči má zelené s náznakem hnědi. Její výšku nikdo neví přesně, protože pořád střídá boty. Jednou ji někdo viděl na podpatcích a vzápětí zase v teniskách. Všichni znají její jméno ale nikdo ji ještě nikdy nedopadl při žádném zločinu. Její obličej si pořád mění a nosí různé paruky a čočky. Všude je známá jako nedopadnutelná zlodějka. A mezi zloději oblíbená pro svoje uvažování o krádežích. Vědšinou se odstěhuje do jiného státu nebo země a tam se vydává pod různými jmény za bankéřku. Vždy si tajně najde cestu k heslu od trezoru a když se jí naskytne dobrá příležitost tak prostě zmizí společně i s penězi. Bydlí na opuštěném ostrově, kde si vybudovala svoji vlastní obrovskou rezidenci. Peněz má tolik, že neví co s nimi dělat a tady se ukazuje i její dobrá stránka. Přebytek peněz co ukradla lidem, kteří by je nejspíš použili na nějaké nesmysly, datuje anonymně na charitu. Ale teď zpět do přítomnosti.
Scarlett se rozeběhla po střeše mrakodrapu, na které přistála s vrtulníkem. Běžela tak rychle, že nevnímala nic okolo sebe kromě tašky na jejím rameni s penězi které před chvílí ukradla. Už se smířila s pocitem a zároveň s vědomostí toho, že se chytila do pasti. Všude okolo budovy létaly zásahové jednotky a pod ní viděla nejméně 100 policejních aut. Jak si jen mohla myslet, že by ji jen tak pustili do cizí helikoptéry. ,,Kurva!" zařve Scarlett a rychle se vrátí k místu přistání. Ze zadní části helikoptéry vyhrabe rychle padák, hodí si ho na záda a běží ke kraji mrakodrapu. Ví, že tady dnes dost možná umře. Rozhodování ji netrvá moc dlouho, je rozhodlá, že skočí.
ČTEŠ
Déjà vu
ActionSvětoznámá Zlodějka Scarlett Wick, která skočí z mrakodrapu a najednou úplně zmizí. To je případ pro manželský pár Sáry a Rychara, kterí se snaží rozluštit tuhle záhadu a nápovědy které jim Scarlett zanechala. Pravda je však mnohem horší než se na p...