Kapitola 1.

4 0 0
                                    

Florida 14.15. 2000

,,Hej Sáro, pojď se podívat, co se děje." volá na svou ženu Rychard. Sára přišla a sedla si vedle něho, ,,Co děje?". ,,Podívej."
Rychard ukáže na televizi na které běží zprávy. - ,,Známá zlodějka Scarlett Wick právě seskočila z mrakodrapu v New Yorku. K dopadení policii pomohl známý milionář, který Scarlett sledoval a tušil kde bude. Poskytl policii plně funkční helikoptéru kterou nechal Scarlett ukrást. Ta však nevěděla, že je v helikoptéře schováno sledovací zařízení, kvůli kterému policie věděla, kde přesně bude. Údajně s sebou měla padák, ten se však neotevřel a odhaduje se, že kvůli následkům pádu zemřela. Její mrtvola se však nenašla, záhadně zmizela. Uvedla místní policie. Teď kontaktují všechny země kde Scarlett napáchala škodu a snaží se najít místo jejího pobytu mezi krádežemi. Kdyby jste měli nějaké informace, kontaktujte toto číslo". - Hned po tom co reportáž skončí se na televizi se zobrazí číslo, na které lidi mohou volat. ,,Dnešní den už nemůže být lepší." začne se radovat Rychard. ,,Po téhle zlodějce jsme na ústředí pátrali snad celou věčnost.". ,,Neměl by jsi se tak radovat z něčí smrti, ale plně tě chápu. Minulý měsíc jsi o ničem jiném nemluvil." pronese trochu ustaraně Sára.

Rychard a Sára jsou manželský pár bez dětí, ale do budoucna to plánují změnit. Rychard pracuje u zdejší policie a případ Scarlett vyšetřoval on s jeho týmem. Sára pracuje jako účetní v jedné menší společnosti. Většinu času však dělá z domova a tak může pomáhat přemýšlet Rychardovi s jeho případy. Spolu tvoří dokonalý tým, jak v manželství tak v řešení případů. A takhle vyřešili už spoustu zločinů. Proto jim něco nesedělo na její smrti.

,,Něco je na tom celém špatně. Nezdá se ti to." Sára si vezme tužku a začne si psát poznámky. ,,Co se ti na tom nezdá? Podle mě je to jednoduché. Skočila, padák se neotevřel a mrtvolu zatajili." Rychard si přisedne blíž a podívá se na Sářiny poznámky. ,,Já si myslím, že je za tím celým něco zvláštního, ale to se zatím neví. Zkus se zamyslet tak geniální zlodějka a zemřela by kvůli padáku?"

Sářiny poznámky
• funkční helikoptéra s nefunkčním padákem??
• co udělala se všemi penězi?
• kde je její tělo?
• proč by policie zatajovala tělo?
• uniká nám něco!?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 08, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Déjà vuKde žijí příběhy. Začni objevovat