19.

579 53 31
                                    

დილა გათენდა,მოღრუბლული იყო..ეტყობოდა წვიმას აპირებდა.ჯონგქუქს ტელეფონიზე შემომავალი ზარი აღვიძებს.ტელეფონს იღებს,ისე რომ სხვები არ გააღვიძოს და ეკრანზე იხედება.ნაცნობი ნომრის დანახვაზე ჯოგნქუქს თვალები უფართოვდება და მაშინვე პასუხობს ზარს.

- გამარჯობა ჯონგქუქ.. - ისმის ტელეფონში ნაცნობი,ტკბილი გოგონას სმა,რომელიც ჯონგქუქს ამ სამყაროს წყვეტს და ფიქრებში მიჰყავს. - ამ..ჯონგქუქ?

- ..აჰამ..ჰო..გისმენ.. - ფიქრებიდან ერკვევა ჯონგქუქი,დგება,ოთახიდან გადის და ქვემოთ მისაღებში ჩადის.

- ბოდიში რომ გაწუხებ...შეგიძლია წამომიყვანო?თუ რა თქმა უნდა მიმიღებთ..ჯიმინთან ვერ დავრეკე შემრცხვა,y/-ს კი ვიცი რომ გვიანობამდე სძინავს,
ამიტომ გირეკავ.ბოდიში კიდევ ერთხელ. - ამბობენ მეორე მხრიდან და ჯონგქუქი უარესად იბნევა.

- ამ...რა საკვირველია გამოგივლი,ცოტა დროს მომცემ რომ მოვწესრიგდე? - კითხულობს ჯონგქუქი,რომლის საღეზეც ღიმილი ჩნდება და პასუხს ელოდება.

- რა თქმა უნდა,დროში შეზღუდული არ ხარ ქუუქ!უბრალოდ წამომიყვანე.- ლაპარაკობს გოგონა ტელეფონიდან.

- კარგი,მაქსიმუმ ოც წუთში მანდ ვარ.ვთიშავ. - ამბობოს ჯონგქუქი,რომელსაც მირას ნათქვამი "ქუუქ" ესიამოვნა და როდესაც სატელეფონო საუბარი სრულდება მაშინვე ტანსაცმელებს იცვამს.

დაახლოებით ხუთ წუთში იგი მზადაა და სახლის კარს აღებს,როდესაც კიბეებზე მდგომი y/n ხვდება.

- გამარჯობა,ქუქ რახდება?საით მიიჩქარი? - ინტერესებით კითხულობს გოგონა და ნელ-ნელა ჩამოდის საფეხურებზე.

- მირა უნდა მოვიყვანო. - სწრაფად პასუხობს ჯონგქუქი და სახლიდან გადის.შემდეგ ისევ ხსნის კარს და გოგონასთან მირბის,ეხუტება და ამბობს: - უი ჰო..მიყვარხარ დაო!წავედიიი. - ახლა საბოლოოდ გადის და მანქანაში ჯდება.

***
- ქუქ,მხოლოდ თორმეტი წუთი გავიდა რაც დაგირეკე,ასე სწრაფად როგორ მოხვედი? - გაოცებული გოგონა ჯოგნქუქთან მიდის.

ნაძვების ხეივანი/Spruce alleyWhere stories live. Discover now