In zilele noastre , dragostea se manifesta in multe feluri , poate ca nu e dragoste in forma pura , dar există : dragoste de putere , dragoste pentru succes , dragoste pentru frumusețe , dragoste pentru toate , in multe forme, dar cea mai importanta - dragostea de viata- care duce la un compromis al inimii.
29 decembrie
Eu nu sunt persoana care se lăsa purtata de sentimente, nu vreau sa ma dezamăgesc pe mine. Totul pare incert , emoții care se împletesc necontenit cu nerăbdarea si teama mânând in zbor timpul si lumea , ca pe nori. Dragostea se înclina in fata surului amurg, iar nadejdea pala pe lângă roua dimineții. Viața, cu toată frumusețea ei sălășluia pe ramurile brazilor unde a început totul. O șoaptă calda aud in fiecare dimineața când trec pe lângă locul acela. Rădăcinile brazilor din fata ieșeau la suprafața ca niste oase sub piele.
Ma simt bine acolo. Ma simt bine acolo pentru ca acel loc m-a salvat. Zi de zi vedeam cum, pe nesimțite, lovea fara veste dușmanul omenirii si își ducea prada in adâncuri.25 ianuarie
Am plecat oarecum trista in aceea seara de la apa vie , dar in altfel fericita. Acum , de ce trista ? De ce fericita? Nu l-am văzut pe el nicăieri , amiga (=prietena ) m-a liniștit spunandu-mi ca astăzi este ziua bunicii lui. Draga jurnalule, sâmbătă am putut sa ma dezlănțui vreo 45 de minute , vorbind cu amiga despre lucrul care ne place amândurora : cărțile. Iubesc sa scriu. E incredibil! Acum ma duc să-mi repet piesa la pian . E superba. Ascultați si voi " El vals" de Gerardo Di Giusto.27 ianuarie
Am visat , am trăit , m-am trezit si am contemplat realitatea ! Dar cred ca nu am menționat motivul pentru care scriu in jurnal...Orice s-ar intampla esența mea rămâne intacta. Motivul este unul delicat...si unul monoton, parca auster. Pur si simplu...un băiat. Oamenii sunt ființe pline de pasiune ...viața ne ranește , ne învăța , ne transforma in protagoniștii proprii povesti.