ကဲဒါကတော့.ကြောက်ဖို့ကောင်းပြီးသွေးအေးတဲ့top 1 mafia ခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်.ချစ်ဖို့ကောင်းပြီးနူးညံ တဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့ချစ်မိသွားတဲ့ဇာတ်လမ်းပါ..ကဲ..ကိုယ်တို့ရဲ့Tachiကြီးကတော့ထင်တဲ့အတိုင်း ဒီ ကမ္ဘာမှာကြောက်ဖို့အကောင်းဆုံးပြီးတော့ရဲတွေဖမ်းဖို့ခက်နေတဲ့mafiaခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်ဖြစ်ပါတယ်..ကိုယ်တို့ရဲ့nekoလေးကတော့.အလွန်ချစ်ဖို့ကောင်းပြီး..(ကိတ်ပါတယ်)ကြင်နာတက်တဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်ပါ..သို့သော်..သူမရဲ့မိဘတွေကတော့သူမကိုညှင်းပန်းနှိပ်စက်ပါတယ်..
nekoလေးက မခံနိုင်တော့လို့ဆိုပြီးအိမ်ကထွက်ပြေးလာကာ မှောင်မည်းနေသောလမ်းကြားတစ်ခုထဲတွင်ငိုနေပါတယ်..အဲ့တာကိုtachiကဖြတ်သွားရင်းကြားပြီးသူမဆီကိုချည်းကပ်လာပါသည်..သို့သော်nekoလေးမှာမေ့လဲသွားပါတော့သည်..ပုံမှန်ဆိုဘယ်သူ့မှဂရုမစိုက်သောtachiကြီးတစ်ယောက်nekoလေးကိုတွေ့တွေ့ချင်းပင် သူမအပေါ်သနားဂရုနာစိတ်များပေါ်လာလေတော့သည်..ဤသို့ဖြင့်tachiကြီးတစ်ယောက်nekoလေးကိုသူမ၏masionကြီးဆီသို့ခေါ်လာပြီး ကြင်နာစွာသူကိုယ်တိုင်ဂရုစိုက်ပေးလေတော့သည်..သူမသည်nekoလေး၏အနာအားလုံးကိုဆေးလိမ်းပေးသည်..ဤသို့ဖြင့်tachiကြီးမှာnekoလေး၏အလှတွင်ကြွေဆင်းသွားလေတော့သည်..သို့ဖြင့်သူသည်nekoလေးကိုသူ့ဘဝတစ်လျောက်လုံးသူ့ဘေးနားတွင်ခေါ်ထားပြီးသူမကိုသာတစ်သက်လုံးဂရုစိုက်ကြင်နာတော့မည်ဟုဆုံးဖြတ်ချက်ချလိုက်လေတော့သည်..
ကဲဒါကေတာ့.ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းၿပီးေသြးေအးတဲ့top 1 mafia ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္.ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီးႏူးညံ တဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ခ်စ္မိသြားတဲ့ဇာတ္လမ္းပါ..ကဲ..ကိုယ္တို႔ရဲ႕Tachiႀကီးကေတာ့ထင္တဲ့အတိုင္း ဒီ ကမၻာမွာေၾကာက္ဖို႔အေကာင္းဆုံးၿပီးေတာ့ရဲေတြဖမ္းဖို႔ခက္ေနတဲ့mafiaေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္..ကိုယ္တို႔ရဲ႕nekoေလးကေတာ့.အလြန္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီး..(ကိတ္ပါတယ္)ၾကင္နာတက္တဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ပါ..သို႔ေသာ္..သူမရဲ႕မိဘေတြကေတာ့သူမကိုညွင္းပန္းႏွိပ္စက္ပါတယ္..
nekoေလးက မခံနိုင္ေတာ့လို႔ဆိုၿပီးအိမ္ကထြက္ေျပးလာကာ ေမွာင္မည္းေနေသာလမ္းၾကားတစ္ခုထဲတြင္ငိုေနပါတယ္..အဲ့တာကိုtachiကျဖတ္သြားရင္းၾကားၿပီးသူမဆီကိုခ်ည္းကပ္လာပါသည္..သို႔ေသာ္nekoေလးမွာေမ့လဲသြားပါေတာ့သည္..ပုံမွန္ဆိုဘယ္သူ႕မွဂ႐ုမစိုက္ေသာtachiႀကီးတစ္ေယာက္nekoေလးကိုေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းပင္ သူမအေပၚသနားဂ႐ုနာစိတ္မ်ားေပၚလာေလေတာ့သည္..ဤသို႔ျဖင့္tachiႀကီးတစ္ေယာက္nekoေလးကိုသူမ၏masionႀကီးဆီသို႔ေခၚလာၿပီး ၾကင္နာစြာသူကိုယ္တိုင္ဂ႐ုစိုက္ေပးေလေတာ့သည္..သူမသည္nekoေလး၏အနာအားလုံးကိုေဆးလိမ္းေပးသည္..ဤသို႔ျဖင့္tachiႀကီးမွာnekoေလး၏အလွတြင္ေႂကြဆင္းသြားေလေတာ့သည္..သို႔ျဖင့္သူသည္nekoေလးကိုသူ႕ဘဝတစ္ေလ်ာက္လုံးသူ႕ေဘးနားတြင္ေခၚထားၿပီးသူမကိုသာတစ္သက္လုံးဂ႐ုစိုက္ၾကင္နာေတာ့မည္ဟုဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လိဳက္ေလေတာ့သည္..
YOU ARE READING
Miss Mafia
Romanceအရမ်းကြောက်ဖို့ကောင်းပြီးသွေးအေးစွာလူသတ် တဲ့mafia ဂိုဏ်းခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်ချစ်ဖို့ကောင်းပြီးနူးညံ တဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့ချစ်မိသွားသောအခါဘာတွေဆက်ဖြစ်မလဲ... အရမ္းေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းၿပီးေသြးေအးစြာလူသတ္ တဲ့mafia ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီ...