Εκεί λοιπόν είδα τον Αλέξη.
Αλ: εσύ δεν ήσουν στους γονείς σου;
Ε: έφυγα άρον άρον καθώς συμφώνησαν μαζί σου
Αλ: Ελισάβετ συγγνώμη, συγγνώμη αλλά φοβάμαι μην πάθεις κάτι εσύ ή τα μωρά μας
Ε: δεν θα πάθω κάτι μην ανησυχείς ασε με να πηγαίνω έστω 3 ωρες
Εγνεψε καταφατικά.
3 εβδομάδες μετά και πλησίαζε ο πολιτικός γάμος μας αύριο θα γινομασταν και επίσημα ανδρόγυνο.
Β: έχεις άγχος αγάπη μου;
Ε: ναι αν θα μου κάνει το φόρεμα
Β: αφού τρως δίχως αύριο μωρή
Ε: άστα τώρα αυτά, εσείς πως τα πάτε;
Β: μπορώ να το πλέον τα πάμε υπέροχα
Ε: χαίρομαι πολύ για εσάς κολλητουλα μου
Η αυριανή μέρα έφτασε και εμείς κινήσαμε προς το δημαρχείο.
Εκεί ο δήμαρχος διάβασε κάποια λόγια και ανταλλάξαμε τις βέρες.
Τα παιδιά έβαλαν υπογραφές ως μάρτυρες και όλοι χειροκροτουσαν.
Κρίμα που δεν ήρθε κ ο αδερφός του ο Πάτρικ. Μας υποσχέθηκε όμως θα έρθει στην γέννα.
Ε: με κάνεις πολύ ευτυχισμένη
Αλ: Και εσύ ακόμα περισσότερο μωράκι μου με αυτά τα δύο πλασματακια που κουβαλάς.
Αισίως μπήκαμε στον 3ο μήνα σύντομα θα με εξετάσει ξανά ο Αλέξης μου.
Με αυτήν την σκέψη κινήσαμε προς το τραπέζι της δεξιωσης.
Κάποια στιγμή ο Έρικ πήγε τουαλέτα και χτύπησε το κινητό του έτσι η Βίκυ το πήρε και διάβασε το μήνυμα .
Υπεύθυνη διαγωνισμου: Καλησπέρα κύριε Νέλσον αποφασίσατε αν θα δεχτείτε την θέση μας στο πανεπιστημιακο νοσοκομείο καρδιολογιας;
Μόλις το διάβασε αυτό η Βίκυ τα έχασε.. Δεν είπε κουβέντα έβαλε το κινητό στην θέση της αφού πάτησε το κουμπί "αδιάβαστο".
Ερ: Δεν άργησα ε;
Β: Όχι τώρα άρχισαν να κόβουν την τούρτα.
Η ώρα πέρασε ευχάριστα χορέψαμε μέχρι τελικής πτώσεως και γυρίσαμε εξουθενωμενοι στο σπίτι.
Η μέρα της εξέτασης έφτασε και ο Αλέξης ξεκίνησε την γνώση πλέον διαδικασία.
Ήταν υπέροχο, σήμερα ακούσαμε τις καρδούλες τους.
Κάτι που μας συγκίνησε πολύ.
Έπειτα τον περίμενα να τελειώσει με τα υπόλοιπα ραντεβού και πήγαμε σπίτι.
Είχαμε κανονίσει το βράδυ να έρθουν τα παιδιά να φάμε.
Ε: καλώς τους
Ερ: φέραμε 6 πίτσες και σαλάτα φτάνουν;
Ε: χαχαχα το πες και το έκανες έτσι;
Β: σιγά μην σε αφήναμε να μαγειρέψεις ρε
Αλ: Ελάτε καθίστε αρχίζει η ταινία
Είπε ο Αλέξης και είδαμε το captain America. Καλη δεν λέω αλλά έως εκεί.
Μόλις τα παιδιά έφυγαν χτύπησε το κινητό του Αλέξη έπρεπε να πάει στο νοσοκομείο για μια έκτακτη γέννα.
Έτσι εγώ αποφάσισα να ξαπλώσω, ξαφνικά εκεί που πήγε να με πάρει ο ύπνος άνοιξα κατά λάθος την τηλεόραση και είχε έκτακτο δελτίο.
Αποφυλακιζεται λόγο της καλής του διαγωγής ο Μιχάλης Λοΐζος ο οποίος ευθύνεται για την απαγωγή γνωστού ιατρού.
Τότε εμένα με έλουσε κρύος ιδρώτας.
Γιατί ρε γαμωτο; γιατί;
Είπε και προσπάθησα να κοιμηθώ, μάταια όμως κατέβηκα στην κουζίνα και έφτιαξα ένα τσάι μπας και ηρεμήσω.
Ξαφνικά είδα μια σκιά στο παράθυρο της κουζίνας, έτσι έτρεξα και κατέβασα όλα τα στόρια τότε χτύπησε το κουδούνι και...
Καλησπέρα 💖🎉
YOU ARE READING
Ο ΚΟΥΜΠΆΡΟΣ
General FictionΗ Ελισάβετ Γάλλου διατηρεί 7 χρόνια σχέση με τον Μιχάλη Λοΐζο σύντομα σκοπεύουν να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας, όμως ένα αναπάντεχο γεγονός θα τα ανατρέψει όλα. Καθοριστικό ρόλο στην ζωή της θα διαδραματισει ο Αλέξης Φωτίου αδελφικός φίλος του Μ...