» 𝔓𝔯𝔬𝔩𝔬𝔲𝔤𝔢

1.5K 26 6
                                    

𝐀/𝐧: 𝑯𝒊 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆! 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓 𝑳𝒂𝒛𝒚_𝒔𝒉𝒊𝒙, 𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒊𝒂𝒓. 𝑰𝒕 𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒍𝒐𝒍.

𝑾𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒌𝒆𝒚𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒏 𝒖𝒑𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓𝒔

___________

•𝚃𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙•

_______✩________

•𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚋𝚊𝚌𝚔•

_______★________

•𝙴𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚋𝚊𝚌𝚔•

_______☽︎________

•𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖•

______☼︎________

•𝙴𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖•

𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎!

_________________________________________________

𝐓𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐬'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽, 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗌𝗅𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖼𝖾𝗅𝖾𝗌𝗍𝗂𝖺. 𝖦𝗈𝖽𝗌 𝗉𝖺𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗈 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝖺 𝖼𝗁𝗈𝗌𝖾𝗇 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗌𝖼𝖾𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗅𝖺𝖼𝖾, 𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗋𝖾𝖺𝗌𝗎𝗋𝖾 𝖻𝗒 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌. 𝖲𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗇𝗌 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗂𝖿𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗏𝖾𝗇𝗌 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾'𝗌 𝖿𝖺𝗍𝖾, 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗈𝗇𝗊𝗎𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗈𝗇 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝖺𝗋𝖼𝗍𝗂𝖼 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗇 𝗈𝖿 𝗋𝖾𝗅𝗂𝖾𝖿 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆.

𝓛𝔂𝓻𝓮 𝓜𝓾𝓼𝓲𝓬~

𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗇𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗋𝖼𝗁𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗋, 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗅𝗈𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗂𝖾 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗇𝖿𝗅𝗎𝖾𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗂𝖽, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗅𝖾𝗇𝗍 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗋𝗍𝖺𝗅𝗌 𝖺𝗇𝖽 7 𝗀𝗈𝖽𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖾𝗐 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗐 𝗅𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗈 𝗏𝗂𝖼𝗍𝗈𝗋𝗒. 𝖲𝖺𝖽𝗅𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝖻𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁, 𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖾𝗅𝖾𝗌𝗍𝗂𝖺𝗅 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗌 𝗍𝗋𝖺𝗂𝗍𝗈𝗋𝗌. 𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗂𝗀𝗁𝗅𝗒 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾'𝗌 𝗃𝗎𝖽𝗀𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖾𝗑𝖾𝖼𝗎𝗍𝖾𝖽, 𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗇𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝖺𝗅𝗅, 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁....

» 𝐍𝐨𝐭 𝐖𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐞 || { Pantalone x Reader} 𝗚𝗘𝗡𝗦𝗛𝗜𝗡Where stories live. Discover now