» ℭ𝔥𝔞𝔭𝔱𝔢𝔯 2

726 18 5
                                    

𝑨/𝒏: 𝑯𝒊 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆! 𝑳𝒂𝒛𝒚_𝒔𝒉𝒊𝒙 𝒉𝒆𝒓𝒆. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒏𝒆! 𝑯𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒆𝒚𝒔, 𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒓𝒑𝒐𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒆𝒚𝒔 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒐 𝒂𝒗𝒐𝒊𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏.

𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈!

_________________________________________________

𝐓𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝖠 𝗁𝖺𝗋𝖻𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗌 𝖯𝗂𝖾𝗋𝗋𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝖸/𝗇 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗉𝖾𝗅 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖺'𝗌 𝖼𝗈𝖿𝖿𝗂𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝖺𝗒𝖾𝖽 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗈𝗅𝗎𝗆𝖻𝗂𝗇𝖺 𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗂𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀.

"𝘔𝘺 𝘭𝘢𝘥𝘺?" 𝖢𝖺𝗉𝗂𝗍𝖺𝗇𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝖸/𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖯𝗂𝖾𝗋𝗋𝗈 𝖼𝖺𝗆𝖾. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗒/𝗇 "𝘏𝘰𝘸 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺?" 𝖧𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗒/𝗇 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽.

"𝘐'𝘮 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘧𝘦𝘸 𝘥𝘢𝘺𝘴...𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺."

𝖲𝖺𝗇𝖽𝗋𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖿𝗈𝗋𝗐𝖺𝗋𝖽 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗒 𝖺 𝗋𝗎𝗂𝗇 𝗀𝗎𝖺𝗋𝖽, "𝖶𝗁𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗍 𝗆𝗒 𝗅𝖺𝖽𝗒?" 𝖲𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗒/𝗇 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗂𝗇 𝗀𝗎𝖺𝗋𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖺 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗂𝗌𝖾.

"𝘕𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺, 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯...𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥." 𝖸/𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝖽𝗂𝗌𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖺 𝗀𝗅𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗈𝖿 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗒 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗀𝗅𝗂𝗍𝗍𝖾𝗋𝗒 𝖽𝗎𝗌𝗍 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗋𝖾𝖺 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌, 𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖺 𝗌𝖾𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝖺 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗌 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗌 𝗂𝗇 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗀𝗇𝗈𝗌𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾.

"𝘚𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘴 𝘪𝘯𝘷𝘰𝘭𝘷𝘦 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘴𝘩𝘦?" 𝖯𝗎𝗅𝖼𝗂𝗇𝖾𝗅𝗅𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇..
"𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨...𝘉𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘰𝘶𝘳 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘳𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘶𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦." 𝖠𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗎𝗅𝖼𝗂𝗇𝖾𝗅𝗅𝖺.

» 𝐍𝐨𝐭 𝐖𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐞 || { Pantalone x Reader} 𝗚𝗘𝗡𝗦𝗛𝗜𝗡Where stories live. Discover now