Yenildiğim kumar masasından kalkarken tanımıştım ben seni.
Dağılan sarı saçlarına kan değmiş olsa da güzeldin.Masumdun her şeyden daha berraktın.
Bir bebek kadar günahsız değildin belki ama benim kadar da günahkar değildin.Şu kirli dünyanın içinde, siyahın üstündeki beyaz leke gibiydin.
Hemen farkediliyordun ve ben seni farketmelerinden deli gibi korkar olmuştum.
Mahyoşken bulmuştum ya ben seni ona yor korkumu demek istemiştim ama kollarına düştükten sonra sarhoşluğumun senden kaynaklandığını anlamıştım.
Boylarımız aynı olsa da bedenin benimkinden daha iriydi de bedenine kıyasla gözlerindeki güçsüzlüğü görmüştüm.Kolların güçlü kavramıştı benim cılız bedenimi ama o kollar tir tir titriyordu.
Gözlerin hiç tanımamış olsan bile karşındaki adama tedirgin bakıyordu.
Nasıl olur da kim diye sorgulamadan sarılıvermiştin sen boynuma?
O saçlarındaki kan kokusu bile her şeyden güzeldi.
Ama bir anda içimi kavuran bir öfke ateşi hissetmiştim.Önüne çıkan her kişiye böyle güzel mi sarılıyordun sen?Ya benden başka kimseler almışsa bu kokunu diye öfkelenmiştim ben.
Ama sen sarılmayı sevmediğimi düşünmüştüm.
Asıl gerçeği söylersem sevmezdim de sarmalanmayı fakat sarmalayan sen olunca her şey değişiyordu.
Ben bambaşka birine bürünüyordum.
"Ben.."demiştim de devamı gelmemişti .
"Yormayın kendinizi bayım bir açıklama istediğim yok sizden, iyiyseniz yeterdir bana."dedin sende.
"Kusurumu kabul görün kollarınızı kirlettim."dedim.
Anlamamıştın ya, ben oradan anlamıştım masumluğunu.
Ben kirliydim, bana karışan da kirlenirdi de temizlemeye gücüm yoktu.Kendim temiz değilken bir başkasını nasıl temizleyebilirdim ki?
Hemen toparlanmıştım.Çöktüğün yerde duruyordun.Sana son kez bakarken bir daha görmeyi umuyordum seni.
İrislerin irislerime değdiğinde içimi hoş bir sıcaklık kaplamıştı.
Bir çocuğun mutluluğu kadar güzel bir histi ama kısa sürmüştü.
Namlunun soğuk metali enseme dayandığında her şey için geç olmuştu.
Kulakları sağır edecek, bir ananın kaybettiği evladına feryadı kadar güçlü ve tiz bir ses kulaklara siren sesi indirirken nereden geldiğini anlamadığım bir kan aramıza girmişti.