1

1.4K 30 1
                                    

Selam ben Ahu 24 yaşındayım.Fanatik Galatasaraylıyım
                         •
Sabah uyandığımda üstümde çok büyük yorgunluk vardı bunun akşam geç saatlere kadar çalışmam olduğunu düşünerek yataktan kalktım rutin işlerimi yapıp aşağı kahvaltıya indim.Annemlerle yaşıyordum annem ve babam ben küçükken ayrılmışlardı artık babamla görüşme gereği duymuyorum.
Aşağı indiğimde abim beni güler yüzle karşıladı ve yanagima günaydın öpücüğü kondurdu ve kahvaltıya geçtik
                              •
Öğleden sonra aldığım haber karşısında yıkılmıştım annem evleniyordu!
Yatağımda derin düşüncelere dalmisken annemin bana seslendiğini duydum ve aşağı indim
"Kızım akşama evleneceğim adam ve oğlu gelecek lütfen eve erken gel"

İnanamıyorum birde oğlu mu vardı?

Annemi umursamadan disariya çıktım ve arkadaşımı aradım onunla vakit gecirdikten sonra eve doğru yürüdüm ve evin önünde lüks bir araç olduğunu gördüm.Sanirim cici babam ve oğlu gelmişti.

İçeri girdigimde annem beni karşıladı ve gülümsememi söyledi.

İçeri girdiğimde adam kalkti ve benimle tanistik.15dk oturduktan sonra sıkıldım ve terasa çıktım bugün Galatasaray'ın maçı vardı onu izliyordum Galatasaray benin yara bandım gibi bir şeydi.
Arkamdan ses geldiğinde cici babamin oglu olduğunu gördüm

"Selam tanışmamıştık"
"Ben Bora 26 yaşındayım"
"Ahu 24"

Çocuğa kısa cevap verdiğim için bozulmuştu ama umrumda değil.
Biraz sonra Bora'nın sesini duydum

"Galatasaraylısın sanırım"
"Evet,sen"
"Bende,her maçı izliyorum bugün buraya geldiğimiz için izleyemiyecektim ama şansa bak sen izliyormuşsun"

Bu dediğine kıkırdadım.Borayla bayağı kaynaşmıştik ve Bora birden beklemedigim birşey söyledi.

"Yarın arkadaşımla yemeğe gidicez sende gelsene"

Neden böyle birşey dedigini anlamamıştım.

"Ne alaka" diye sorduğumda tanisirşiniz demişti.Biraz düşündüm ve kafamın dağılması için kabul ettim.
                                    •
Boralar gitmişti bende yatağıma gecip kendimi uykunun kollarina vermistim.







Selammmm! İlk defa böyle birşey yazıyorum umarim begenirsiniz<3

İlk Görüşte•Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin