Sabah uyandığımda telefonumu elime aldım ve mesajlarımı okudum. aşağı indim ve kahvaltımı yaptım.Daha sonra anneme dışarı çıkacağını söyleyip üstümü giyinmeye gittim.
Bugün hava güzeldi yazlık kısa bir elbise giydim clean girl makyajı yaptıktan sonra yatağıma oturdum ve beni keremin aradigini gördüm.İcimde sebepsiz bir heyecan vardı.Kerem ile akşam bulusacaktik niye şimdi aramıştı ki?Çok bekletmeden telefonu açtım ve konuşmaya başladık.
"K: Günaydın.Eğer senin içinde uygunsa kahve içmeye gidelim mi?" Dediğine yine çok şaşırmıştım.
A"Maalesef arkadaşımlayım bugün"
"K:Anladim aksam geliyorsun ama değil mi?"
"A:Evet evet gelicem"
"K: Tamam dikkat et"Dedi ve kapattı.•
Evden çıktım ve Berkay ile buluşmaya gittim Berkay ile çocukluk arkadaşıydık.
Uzun zamandır görüşmüyorduk biraz özlem giderdikten sonra eve geçtik ve Berkay ile bugün çekildigimiz fotoğrafi post olarak attımÖzlemişim:) @berkayince69
@berkayince69:Ben de seni çok özlemişim güzelimmm
(@ahugumus beğendi)x:çok yakışıyorlarr
y:evetttt
7900 kişi beğendi.
Attığım postu keremin beğenmemesi biraz garibime gitti.Belki görmemiştir diye düşündüm ve akşam için hazırlanmaya başladım.
•
Hazırlanmıştım üstüme güzel bir elbise giyip altıma çok abartı olmayan bir topuklu ayakkabı giymiştim saclarimi düzleştirip abartı olmayan bir makyaj yaptım ve telefonumun titremesiyle Kerem'in mesaj attığını anladım.Mesajda kapının önünde olduğunu söylüyordu.
Anneme haber verip evden çıktım.cikar çıkmaz Kerem ile göz göze geldim,beni uzun süre süzdü ve yanıma gelip sarıldı bu sarılma neydi şimdi?"Çok güzel olmussun"
"Teşekkür ederim aslında çok özenmedim"
Bana gülümsedi ve arabayı kullanmaya başladı.
•
Restorana gelmiştik siparişlerimizi verdikten sonra Kerem telefonuna bakmaya başladı ve bir anda benim Berkay ile olan fotoğrafımı gördü.İlk tanıştığımız günde ki gibi yüzünden ateş fışkırıyordu."Kim bu?"dedi seslice
"Anlamadım,neden bu kadar sinirlendim"
"Kim olduğunu bilmiyorum ama hemen kaldırıyorsun o fotoğrafı"
"Fotoğrafı kaldirdigim falan yok Berkay benim çocukluk arkadaşım sabah onunla buluştum ve post attım."
"Ayrıca sen kimsin de sana hesap veriyorum?"
"Haklısın ben kimim ki" Deyip masadan kalktı ve restorandan uzaklaştı.Ne dediğimin farkına vardiktan sonra hemen peşinden koştum arabaya binmemisti. yürüyerek uzaklaşıyordu hızlıca yanına geldim ve
"Kerem gerçekten öyle demek istemedim ağzımdan kaçtı"
"Yok önemli değil ben kimseyim önemsiz birisiyim sadece"dedi bu sözler kabime ok gibi saplanmisti.
Benimde onunda beklemedegi bir andan keremi kendime çekip sarildim.Kereme karşı bir şey hissediyordum bu aşk değildi,nefret hiç değildi pekala hissetigim bu şey ne?
Keremde bana sarıldı uzun bir sarılmanın arkasından ben ayrıldım ve
"Özür dilerim gerçekten öyle demek istemedim"
"Bende özür dilerim gerçekten beni ilgilendirmezdi"
"Bence bunu boş verip yemek yemeğe gidelim çünkü ben kurt gibi acıktım"Bu dediğime güldü ve elimi tutup restorana geri döndük.Yemeğimizi yedikten sonra arabaya bindik ve kerem beni eve bıraktı.Arabadan inerken bir anda yanağımi öptü neye uğradığımı şaşırdım.Kerem çok utanmıştı.
"Özür dilerim kendimi tutamadim"dedi ve ben yine onun ve benim beklemeyeceğim bir şey yaptım.Keremin yanağını öptüm.Keremin neredeyse gözleri parlıyordu.Oyle güzel gülüyor her gördüğümde hayran kaliyorum.
"İyi aksamlar herşey için teşekkürler"deyip arabadan indim ve eve gittim.
•
Yatağıma gecip uykuya hazırlanırken keremden mesaj geldi mesajda bugün cekildigimiz fotoğraflardan birini post olarak atar mısın yazıyordu.Onu kırmamak için tamam yazdım ve fotoğraf attım.
🤍@keremakturkoglu
@borasarigul: 🧿🧿🧿
@keremakturkoglu:💛
X: Çok yakışıyorlarrrrrr.
Postu attıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım
Selam ilk defa böyle bir şey yapıyorum gerçekten çok zor yazmak ama bunu final yapana kadar yazicam<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte•Kerem Aktürkoğlu
Romance-Kim bilebilirdiki bir öğle yemeği ile Kerem'in herşeyim olacağını?