Akşam
Lee Know her akşam olduğu gibi şehrin sinir bozucu trafiğini ardına bırakmış Mercedes'i ile sakince yol alıyordu. Eve geldiğinde ilk işi dinlenmek olacaktı ve öyle oldu geldiği gibi kendini koltuğa yasladı. Biraz zaman geçtikten sonra aynada tıraş köpüğü ile kaplı yüzüne baktı. Kendini tedirgin hissediyordu Lee. Sanki her an arkasında bir yumruk belirecekmiş gibi hissediyordu. Oysa hiçbir şey yoktu sadece içinde bir korku vardı gereksiz bir şekilde, fazlasıyla.
Tıraşı bırakıp yüzünü bol suyla duruladı,bu işi neden böyle alışılmadık bir saate yaptığını hiç bilmiyordu. Evin içinde bir gölge gibi dolaştı. Pencereden yeni çökmüş gecenin ışıklarına baktı. Sonunda kendini bir koltuğa bıraktı ve karanlık ortamda yavaş yavaş rahatladı. Bileğindeki saati çıkartıp dikkatle koltuğa koydu.
Lee Know'un üstüne aniden yorgunluk çöktü,uykuya dalmamak için kendine kahve hazırlamaya karar verdi. Kendinden geçmiş bir şekilde ayağa kalktı ve mutfağa değilde yatak odasına gitti. Yorgunluğunu gideremeyeceğini anladı bu yüzden kendini yatağa attı, fazla zaman geçmeden uyuya kalmıştı...Sabah
Lee Know geceki tedirginliğini unutmuştu, bugünün güzel geçmesini dileyerek uyandı. Kahvaltı etmek üzere evinden bir kaç metre uzaktaki kafeye yöneldi. Baharın serin havası nefes almayı kolaylaştırıyordu, kendini daha hafif ve enerji dolu hissetti. Tasmalı, kocaman köpeğiyle kendisine doğru gelen adamı inceledi: Köpek , zarif ve asil tavırlı sahibinin yanında sakin bir şekilde yürüyordu. Lee Know adamı gözleri ile süzdü, adam ile göz göze geldiği anda gözlerini başka yöne doğrulttu ve hiç bir şey olamamış gibi uzaklaştı...
Kahvaltı ettikten sonra yola çıktı, kendini tamamen salmış ve ayakları onu nereye götürürse oraya gidecek şekilde yürüyordu. Fakat tek yaptığı şey ortalıkta boş bir şeklide dolaşmak oldu. Yapacak iş bulamadığından eve gitti...
Lee Know rahat bir şekilde uzanmış televizyon izliyordu tâki telefonu çalana kadar. Telefonunu masadan aldı ve "Lee Felix"'in aradığını gördü. Hiç beklemeden telefonu açtı.
Felix tedirgin bir sesle " Lee Know gazeteleri okudun mu?" dedi sesi endişeli geliyordu.
Lee Know " Hayır okumadım" dedi, Felix " Şimdi sakince git yeni çıkan gazetelerden bir tane al ve oku" diyince Lee Know onun anlatmasını istedi fakat Felix kendisinin görmesinde ısrar etti ve telefonu kapattı.Lee Know diğer adıyla Minho evden hızlı adımlarla çıktı ve ilk gördüğü gazeteyi aldı aldığı gibi kendi ismini görünce yüzünü buruşturdu. Daha haberin tamamını okumadan Felix'i aradı.
Minho: Felix! Bu- bu da ne? Herşeyi nasıl öğrendiler.
Felix: Hiç bir fikrim yok ve dikkatli ol her an eve baskın yapabilirler.
Minho: Benim bir planım var.
Hâla bizim suçlu olduğumuzu tam olarak bilmiyorlar bunlara dair kanıtları yok sadece şüphelilerdeniz o kadar. Bunun için biz asla bu haberi okumadık, suçtan haberimiz tamam mı?Felix: Planın çok uzunmuş sağol ve tamam.
Minho: Hah... Dalga geçme? Daha bitirmedim beni dinle
(...)
Akşam üstü
Minho hazırlıklıydı, sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu bu konuda iyiydi...
Ve evet beklenen o an, kapı sert bir şekilde üst üste çalıyordu. Polislerden başka kimsenin olma ihtimali yoktu. Minho sakince kapıyı açtı ve şaşırmış gibi yaparak baktı, polisler aniden ellerini kelepçeledi ve "bizimle geliyorsun Lee Know" dedi. Minho'yu arabaya bindirdiklerinde Felix'i gördü. Felix'in yanında iki tane polis daha oturmuş tutuyorlardı. Minho açıkçası pek şüphe etmiyordu ama Felix, o çok fazla korkuyordu yakalanmaktan.
(...)Felix ve Minho ayrı soruşturma odalarına alındılar.
Soru: Kurbanın evinin olduğu semtte de elektrik kesintisi oldu mu?
Minho: Evet
-
Felix: EvetSoru: Oraya nasıl gittiniz?
Felix: Taksi ile gittik.
-
Minho: TaksiyleSoru: Üstünüze kurbanın kanı nasıl bulaştı.
Minho: Onu gördüğümde gerçekten ani bir şok geçirmiştim içeri girdiğimde yerde kanlar içindeydi bende ilk yardım uygulamak istedim.
-Felix: Bir ev kazası geçirdiğini düşündüm, sıradan bir düşme, ölmüş olabileceğini bir an olsun düşünmedim. Ona ilk yardımda bulundu Minho, ben bu işleri bilmiyorum bu yüzden Minho ilk yardımda bulundu.
Soru: Onu hayata döndürmek için ne yaptınız?
Minho: Kalp masajı ve suni teneffüs.
"Ne kadar süre boyunca?"
Minho: Bir kaç dakika ya da saniye... Bilemiyorum."
"Peki ya Felix?"
Minho: Felix ilk yardım uygulamayı bilmiyor. Bu yüzden o sadece endişeli bir şekilde izliyordu, ahh o kadar soğuktu ki...
Polis: Tamam anladım... Komiserin yanına götürün.
(Lee Know ve Felix'in planı işe yaramıştı. Her şeyi en ince detayına kadar düşünmüştü onlar... Bu sayede serbest kalmışlardı.)
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Lee
FanfictionBirileri ile uğraşmayı seven genç adam... O akşam gözüne kestirdiği kişinin yanından gözlerinin rengini gösterecek ve parfümünü hissettirecek kadar yakınından geçecekti...