Mahkeme Günü
Hyunjin ve Chan duruşma için erkenden hazırlanmış ve başlayacak zamanı bekliyorlardı. Hyunjin oldukça endişeliydi.
Chan ise rahattı. Çoğu zaman ki olduğu gibi bunuda kolayca kazanabileceğine emindi.Hyunjin etrafına bakınca onu gördü...
Jeongin! O da buradaydı ama neden?Hyunjin:
- Chan Jeongin gelmiş çaktırmadan karşına baksana bi.Chan:
- Şurada evet gördüm.Hyunjin:
- Yanında bir adam var. O da kim?Chan:
- Ahh görmüyor musun? O da bir avukat cübbesi var.Hyunjin:
- Bu olamaz! Bizimle duruşmaya onlarda mı katılacak?Chan:
- Sanırım öyle olucak ama telaşlanma biz kazanacağız.Hyunjin:
- Peki ,umarım...Hyunjin buna üzülür. Şuan eşi ile duruşmaya gidecek. Jeongin ile arasının böyle olacağını asla beklemezdi. Daha dün " iyiki seni tanımışım" derken şuan...
(...)
DURUŞMA SIRASI
Mahkemede ilk olarak sanığın savunması alınır yani Minho ve Felix'in sonra şikayetçi taraf yani Jeongin...
Duruşma neredeyse 30 dk sürmüştür. Bu mahkemenin kazananı Minho ve Felix olmuştu evet. Artık bu konu kapatılmıştı. Fakat yüklü bir şekilde para ödedikleri için... Hyunjin Chan'dan borç alarak yapmıştı.
Salondan çıktıktan sonra Jeongin Hyunjin'in yanına gider.
Jeongin:
- Hyunjin... Pişman değilim ama seni seviyorum.Hyunjin:
- Senden nefret ediyorum! Bunu yaparken hiç mi düşünmedin?Jeongin:
- Hyunjin burada haksız olan sensin.Hyunjin:
- Ben haklıyım ve tam olarak nasıl haksız olabiliyorum?Jeongin:
- Onlar katildi ve sen sırf Han Jisung'u sevmediğin için onlara yardım ettin. Ayrıca senin eşin olduğum halde sen, sen Felix'i seviyorsun...Hyunjin bunun karşında hiç bir şey demez. Jeongin'e öylece bakar ve arkasını dönerek gider.
Jeongin'in tuttuğu avukat gelir. Ona sarılır.
Avukat:
- Merak etme... Sen haklısın. Sadece o seni hak etmiyor buna emin ol.Jeongin gülümser.
O AVUKAT SİZCE KİM?
Hyunjin Minho ile Felix'in yanına gider.
Hyunjin geldiği sırada Minho aniden ona sarılır. "Teşekkürler..." Hyunjin bunu duyunca sevinir, rica eder ve Felix'e bakar. Felix'te ona bakıyordu.
Minho sarılmayı bırakınca Felix Minho'nun yanına gelir , elini tutar.Felix:
- Teşekkürler Hyunjin (ona bakarak gülümser)Hyunjin:
- S-sey bir sey değil.(Minho kenarda Hyunjin'in heyecanını izliyordur.)
Felix elini geriye çeker ve tekrardan gülümser.
Hyunjin: Bugün nerede kalacaksınız?
Minho: Hiç bir fikrim yok.
Hyunjin: Ben bir otelde kalıyorum isterseniz benimle kalın büyük odaları var.
Minho: Oh! Olabilir
Felix: A- hayır.
Hyunjin: Neden?
Felix: Seni rahatsız etmeyelim biz, öyle değil mi Minho.
Hyunjin: Hayır hayır öyle düşünme Felix asla rahatsız olmam
(Konu Felix olunca GİEJDJWKDJ)Felix: Peki... Tekrardan sağol.
Birlikte otele giderler ve bu gece Felix ile Minho orada kalır.
Hyunjin onlara odalarını gösterir.Felix: Uw bu mükemmel ve oldukça büyük.
Hyunjin: Evet! Umarım rahat uyursun.
Felix: İyi geceler ( güler)
Hyunjin: Sanada!
Minho'yu da odasına götürür. Minho Hyunjin'e sorar.
Minho:
- Hyunjin Jeongin ile barışacak mısın?Hyunjin:
- Pek sanmıyorum çünkü bana seni seviyorum dedikten sonra orada ki avukata sarıldı...Minho:
- Uh... Peki Felix (kahkaha atar) senin elini tuttuğu zaman nasıl heyecanlandın ama. Öyle biri gibi gözükmüyorsun aslında ama içinde az da olsa bir utangaçlık varmış.Hyunjin: Eh ,yani evet. Neyse kapatalım bu konuyu iyi geceler.
Minho:
- Sanada.Hyunjin kendi odasına gider. Kapıyı kapatır ve yaslanır.
"SONUNDA" dediği sırada telefonu çalar.
"AH NEDEN" telefonu cebinden çıkarır ve arayanın Chan olduğunu görür, açar.
Chan: Hyunjin merhaba
Hyunjin: Selam Chan.
Chan: Minho ve Felix nerede kalıyorlar biliyor musun? Merak ettim.
Hyunjin: Ha onlar benim yanımdalar sorun yok.
Chan: Uh peki. Nasılsın? Jeongin ile konuştun mu?
Hyunjin: İyiyim. Jeongin bana çıkışta seni seviyorum dedi ama böyle dedikten sonra gidip avukatı ile sarıldı. Olaya bak!
Chan: Hmmm... Peki Felix ile konuştun mu?
Hyunjin: Ahhh en mutlu olduğum dakikalar yaşadım. Elimi tuttu Felix!
Chan: Buna sevindim ama senin bu kadar sevineceğini tahmin etmedim.
Hyunjin: En küçük şeye dahi sevinebilirim...
Chan ve Hyunjin sohbet ederken o sırada Felix odada değildi su içmek için kalkmıştı ve kendi adını duyunca dinlemeye başlamıştı. Hyunjin'in bu kadar sevindiğini duyunca Felix'te kendi kendine gülüyordu ve içinden şunları söylemişti " Benden neden bu kadar hoşlanıyorsun Hwang Hyunjin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Lee
FanfictionBirileri ile uğraşmayı seven genç adam... O akşam gözüne kestirdiği kişinin yanından gözlerinin rengini gösterecek ve parfümünü hissettirecek kadar yakınından geçecekti...