9

19 3 0
                                    

Baştan söyleyeyim, küfür içermektedir.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yine bir akşam Shigaraki yan odadan gelen yüksek sesler yüzünden uyanmıştı. Her gece her gece tekrar ve tekrar aynısını yaşamaktan bıkmış bir şekilde kaşlarını çatarak yatağından kalkıp koridora çıkmıştı. Ellerinde eldiven taktığı için hiçbirşey toza dönüşmemişti daha.

O sırada Shigaraki koridora çıkar çıkmaz yan odadaki sesler kesilmişti, sanki içeridekiler onun odadan çıktığını biliyor gibiydiler. Sinirli ve hızlı adımlarla odanın kapısına yönelmişti Shigaraki, kapının önüne gelir gelmez kapıyı tamamen odaya açılacak şekilde açmış ve içeriye adımlamıştı, lambayı yakar yakmaz yorganın altında saklandıklarını farkedince elinden eldivenini çıkarıp yorganı avuçlamıştı, böylelikle yorgan toz olacaktı.

Shigaraki: "Size geceleri sessiz kalmanızı kaç defa demem gerekiyor, işe yaramaz beceriksizler!?"

Yorgan toza dönüşür dönüşmez, Y/n, Toga ve Twice yatakta düzgünce birşey olmamış gibi oturmuşlardı.

Twice: "Ooo patron, burada ne arıyorsun sen?"

Y/n: "Siktir lan yorganımdan ne istedin"

Shigaraki üçünün ifadelerine kaşlarını çatarak bakmıştı, Y/n'nin her zamanki gibi sinirini bozmaya çalışması belliydi.

Shigaraki: "Kesin sesinizi. Eğer bir gece daha böyle sesler çıkarmaya devam ederseniz sizi All for One gelse o bile elimden alamaz. Anladınız mı lan!"

Y/n: "Bence papatya çayı iyi gelir şuanda"

Twice: "Kes sürtük- Özür dilerim Y/n, öyle demek istemedim, hayır demek istedim, istemedim!"

Toga: "Sakin ol Twice, ne demek istediğini biliyoruz merak etme."

Üçünün bu davranışı kanını kaynatıyordu Shigaraki'nin. O sırada bir kişinin eksik olduğunu farkedince odaya iyice bir göz attı.

Shigaraki: "Sizin dördüncü gerizekalı nerede?"

Toga: "Bu akşam kan getirme sırası onda, şuanda nerede olduğunu bilmiyoruz."

Shigaraki: "Ne demek bilmiyorsunuz!? Siz-"

Shigaraki'nin lafını telefonun çalması kesmişti. "Mini mini bir kuş donmuştu..pencereme konmuştu.."

Y/n: "Pardon, sanırım artık nerede olduğunu öğreneceğiz."

Lafının bitmesiyle Y/n cebinden telefonu alıp hoparlöre koymuştu.

Shigaraki: "Evet yanık tost malı, seni dinliyoruz."

Dabi: "Siktir, telefona bu bunak cevap verdiyse ben baya baya geciktim? Her neyse, Kurogiri'den acil XXX sokağına portal açmasını isteyin, peşime yaşlı bir bunak düştü- hassiktir nasıl buldu lan beni- TEYZECİM BEN SENİN TORUNUN DEĞİLİM NERDEN ÇIKARDIN AMINA KOYAYIM!"

Twice karnını tutarak kahkahaya boğulmuştu, ilk yarıda dördüde ciddi ciddi dinliyordu taa ki Dabi'nin teyzecim demesine kadar. Twice ve Y/n kahkahalarla boğulurken Shigaraki sadece dahada sinirleniyordu.

Shigaraki: "Siktir git lan! Karıyı öldürsene sikine füze attığımın salağı! Neden portal istiyorsun!?"

Dabi: "Teyze bana şeker verdi aptalın doğurduğu ne küfredip öldür diyorsun sikicem şimdi ha- TEYZE YETER YETER KOŞMA ARTIK PEŞİMDEN YORULMADIN MI"

Shigaraki telefonu Y/n'in elinden eldivenli eliyle alıp "Hele bi teyzeyi öldürmeden gel seni doğuduğuna pişman edicem" diyerek yüzüne kapatmıştı.

Peki bu geceden sonra bu bizim dörtlü sizce hiç durup Shigaraki'nin dediğini dinler mi? Peki Dabi'yle teyze konusunda iki saat dalga geçmezler mi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evet, bu kitaba devam eder miyim bilmiyorum fakat yinede okuduğunuz için teşekkürler. Geçen sene examlarım olduğundan ve aklıma fazla birşey gelmediğinden ne yazacağımı bilmiyordum, birde genshin bağımlısı olmuş olabilirim biraz. Başı taslakta vardı bu arada sadece biraz devam edip attım fazla kısa oldu kusura bakmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Y/n x Bnha DialoglarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin