4.bölüm olalım artık?

10.9K 30 36
                                    

bi anda kapı çaldı.Korkudan ne yapacağımı  bilemedim tamda sevişmemizin en güzel kısmına denk gelmişti.
"siktir"
"...."
kapıya  doğru yöneldim  ve açtım.
"buyrun paketiniz"
"eee t-tamam"
Kargocu hızlı bir şekilde asan söre binip gitti elimde bi paketleydim.İçeri girdim ve salonda koca memeli çiplak olan sevgilimi gördüm.

hızlıca açmaya başladım.

gördüğüm şeyle şaşkına döndüm.
"b-bu f-fantezi kostümümü?"
"ah hemde şeytan?"

"Ne oldu aşkım beğenmedinmi?"
"A-Aşkım mı?
"Evet!"
"Giyinip geliyorum bebeğimm!"

Ah nasıl durucaktı çok merak ediyodum.Galiba rüyadaydım! Kendimi cimciklediğimde rüyada olmadığımı anlayıp sevindim geldiğinde onun dudağına yapışmayı hayal ediyodum!

                                           20 𝑑𝑎𝑘𝑖𝑘𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎...   

sevgilim okar sexydi ki! O koca kalçası kıyafete sığmamış sıkışıp kalmıştı ve memeleride ıslak olan beyaz cropuna sığmamış taşmıştı herşey çok kısa sexy ve 5 beden küçük tü!

Bana dönük bi şekilde kucağıma oturdu.Bi anda miyavlamaya başladı
parmağını yalayıp ağzıma sokup çıkarıyodu.Ve durup  dudağıma yapışıp dılımı emmeye başlıyordu.

𝑠𝑒𝑙𝑖𝑛 𝑑𝑒𝑛...
Okdar lezzetliydiki azmaya başladım ah popomu ellmaye başladı ilk anda boşalmıştım sıvım bacağına akmıştı. Ve beni odasına götürdü yatağına yatırıp ammımı yalamaya başladı ah deşetle ahlıyodum parmağını sokup çekip duruyodu.Ammımın ortasına dilini soktu.

"canım acıyo aşkımmmh"
"sabret bebeğim "
"Mhhhh"
"ah ahhh"
"daha çok zamanımız var şimdiden böyle yapma"....
  
 

                             2 saat sonra

"çok sexydin .Yarın bi daha"
"duruma bağlı"
"peki bebeğim"

üstü hala çıplaktı...

𝑎𝑟𝑘𝑎𝑑𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑎𝑠𝚤𝑙 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟 𝑛𝑢̈𝑡𝑓𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑦𝑎𝑧𝚤𝑛 !

lezbiyen üvey kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin