დღეს მე,ანა და ბიჭები ცეკვის სტუდიაში მივდივართ.ყველას ძალიან გვიყვარს ცეკვა და როგორც იქნა ცეკვავენ ვარსკვლავებში მიგვიწვიეს.მე და ვეგასი ვართ წყვილები,ანა და პორშე და პიტი და ვიღაც გოგო,მგონი ნუცა ქვია.ძალიან გვიხარია.დილით ადრე შევხვდით ერთმანეთს და წავედით ჩემი ახალი BMW-თი.მართვის მოწმობა 15 წლის ასაკში ავიღე.მთელი ბავშვობაა მანქანას ვატარებ.ამიტომაც გამოცდილი მძღოლი ვარ.როცა ჩემთან ერთად მოდიან მე მიმყავს მანქანა.არ ვანდობ რა თქმა უნდა ისინი არ არიან ისეთი გამოცდილები როგორც მე.
მივედით ჩვენს გარდა 9 წყვილი იყო ანუ სულ 12 წყვილი ვიყავით.ყველა გავიცანით.რომ ვთქვათ რამოდენიმე პროფესიონალი მოცეკვავეც იყო.ერთ ერთი იყვნენ:ლისა,ჯისუ,ჰიუნჯინი,yeji და კიდევ ბევრი.ყველასთან კარგი დრო გავატარეთ.სტუდიაში 11 წყვილი ვიყავით.მე-12 რომ მოვიდა თვალებს ვერ ვუჯერებდი ეს ხომ ჰობი იყო მისი ცოლით.ძალიან გაგვიხარდა მათი ნახვა.როგორც იქნა ნაცნობი ადამიანები ვნახეთ.მგონი ამ შეჯიბრს ჰობი და მისი ცოლი მოიგებენ.ჰობი ყველაზე კარგი მოცეკვავეა ჩვენს შორის.
ჰობის ცოლს ქვია იუ.
ჰ&ი:ვა,ვა ვინ ვნახეთ აქ ჩემი რძლები და მათი ძმები.
ა&ნ:ჰობიტოოოო.როგორ მოგვენატრე შე მართლაც მზის სხივო.რძალო რაფერ ხარ?დაგჭეჭყა უკვე ჰობიმ😂😂.
იუ:თქვე პატარა ბატები რეებს კადრულობთ?მარტო დამჭეჭყა?დამშალა ქალი😂
ა&ნ:აუფ მაგრა მიუჭეჭყია😂.
ი&ჰ:აქ რა გინდათ???
ა&ნ&პ&ვ&პ:მოგვიწვიეს.თქვენ??
ჰ&ი:ჩვენც💜
ნინი:ისე ძალიან ცუდია ჩვენს წინააღმდეგ რომ ხართ,გამარჯვების შანსი დავკარგეთ😖
ჰობიტო:კაი ნუ ნერვიულობ ჩვენ აქ ძალით მოგვათრიეს მაგრამ მგონი გვაჯობებთ ახალგაზრდები😂
ა&ნ:რა ბებერი შენ ხარ ერთი.ისეთ მოძრაობებს აკეთებ ამათმა რომ გააკეთონ მენჯ-ბარძაყიანად ამოვარდებიან😂
ჰ&ი:კარგით მოვემზადოთ.თორე ამათი ნერვები არ გვაქვს
YOU ARE READING
💜უსახელო💜
Short Storyეს ამბავი ორ გოგოზეა.რომლებიც შემთხხვევით ბითიესის სახლში მოხვდება.