~Gerçekleşen istekler~

2.3K 15 5
                                    

=Bu bölümün ship'i Hyunlix'tir. Konunun da istek üzerine gelmesiyle kurgulanmış ve gelen ilhamlarla yazılmıştır. Çok beğenilirse 2. Bölüm'e uzatılabilir. Bakın baştan söylüyorum: Bazı bölümlerde aşırı cinsellik, dirty talk, küfürler, bazı kişiler tarafından 'tuhaf ya da 'saçma' olarak adlandırılan fanteziler görebilirsiniz. Bu uyarıyı sadece bir kere yapacağım. Gerçekten rahatsız olacaksanız bu kitabı okumanızı tavsiye etmiyorum. Evet, şimdi başlayabiliriz. İyi okumalar dileyerek sizi Hyunlix ile baş başa bırakıyorum.=

^1580 kelime^

********************

Felix - 20

Hyunjin - 24

Felix 20 yaşında, ailesi Avustralya'da yaşarken kendisi Kore'de eğitim hayatını bitirmeye çalışan bir öğrenci. Aile kavgaları yüzünden ona neredeyse hiç para göndermeyen ebeveynleri, Felix ile ilgilenmiyorlar. Okulun yurdunda kalıp bir şekilde idare ederken, artık okul harçlarını ödeyememesi yüzünden derslerinden arta kalan zamanda yarı zamanlı işlerde çalışıyor. Fakat hayat bu ya, çıkan aksilikler yüzünden bazenleri işten kovulmakla kalmıyor çalışma ücretini bile alamıyor. 

Okula geldiği ilk gün sıra arkadaşı olan Jeongin ile araları bir hayli iyi. Bir kaç işi de onun yardımıyla buluyordu zaten. Müşteriler yüzünden son işinden de kovulduğunda artık Jeongin'e karşı mahçup olmaya başlamıştı. Yine de Jeongin gülen yüzüyle ona destek verir ve yeni bir iş aramaya koyulurdu.

Şimdi ise arkadaşı bir kaç haftadır çalıştığı bu bara girmesinde çok yardımcı olmuştu. Kendisi gibi barmen olan Seungmin de işi daha iyi kavraması için elinden gelen yardımı yapıyordu. Jeongin onu yalnız bırakmıyor, bazı günler ziyaretine gelerek arkadaşına maddi destek de sağlamaya çalışıyordu. Yine bir akşam Jeongin yanında getirdiği bir kaç arkadaşla birlikte oturmuş, gördüğü Felix'i yanına çağırmıştı. Felix ilk defa Jeongin'i bu kadar çok insanla birlikte görüyordu. Jeongin koluna dokunarak ona yaklaşmasını sağlarken, duyabileceği kadar kısık bir sesle konuştu.

''Dostum, bu insanlar okuldan bir kaç kişi. Şu siyah saçlı çocuğu görüyor musun? İsmi Changbin'miş. Bu barla ilgili konuşuyorlardı, bende hemen konuşmaya dahil oldum. Sanırım içlerinden biri buranın sahibi.''

Felix duyduğu şeylerle şaşırırken çaktırmadan da oturan kişilerde göz gezdiriyordu. Önce arkadaşının bahsettiği siyah saçlı çocuğu gördü. Gerçekten yakışıklıydı, üstelik vücudu aşırı iyiydi. Onun yanında el ele tutuşmuş iki çocuğu gördüğündeyse onları incelemeye başlamıştı. Sincaba benzeyen mavi saçlı çocuk sevgilisinin (?) elini tutarken başını omzuna yaslamıştı. Diğer çocuğun mor saçları, onun saçlarını okşuyordu sanki. Elini sımsıkı tutarken diğer eli çocuğun belindeydi. Onlara imrenerek baktı Felix. Acaba bir gün o da biriyle böyle uyumlu olabilecek miydi?

Bakışları sarı saçlı çocuğa kayarken dondu kaldı. Uzun saçlarını arkadan toplamış, siyahların içinde otururken delici bakışları Felix'in üzerinde geziniyordu. Hafifçe yukarı kıvrılan dudağı ve araladığı bacakları ile çekiciliğinin farkında olduğundan emindi. O an Felix sanki hipnoz edilmiş gibi ona doğru adımladı. Sarı saçlı çocuk, önünde ki güzelliğin üzerinde  bıraktığı  etkiden memnundu. Felix çoktan büyüğünün aralık olan bacaklarına yerleşmiş, ellerini omuzlarında sabitlemişti. Çocukların bakışları onları bulmuştu ve şaşkınca izliyorlardı. Jeongin hızlıca ayağa kalkıp arkadaşını tutarak yanına çekti. Felix başını sağa sola sallarken Jeongin ona doğru eğildi. 

''Tanrım sen ne yaptığının farkında mısın? Az önce, çalıştığın barın sahibinin kucağına oturdun. Umarım Hyunjin seni kovmaz Felix.'' 

Smutshot with skz shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin