nový dům,nový život?

472 6 0
                                    

Otevřu oči skáče mi na posteli moje kočka jmenuje se nely "podle mojí nejlepší kámošky ktérá tu snámi už není"zamyslím se a najednou mi něčí ruce mávájí před obličejem. Byla to máma,v noci se zase s fotrem hádali nešlo to nevnímat."stěhujem se dneska a ty pořád nejsi sbalená na co čekáš andulo"jo jmenuju se Anna."Marek už má sbaleno,proč nemůžeš být někdy jako on?"celkem to bolí když mi máma každodenně říka jak muj bratr je dokonalý.Vlastně se stehujeme kvuli němu protože on tam má nějaké kamarády co dělaj hudbu stejně jako on. Ipřes to jak se chovájí rodiče s Markem se máme rádi a rozumíme si,naštěstí.

Uběhlo už něco okolo 4 hodin mám sbaleno,vlastně jsem ráda že se stěhujem ale není to proto že by se mi tu nelíbilo bylo to hlavně protože v Brně bydlí moje nejbližší kamarádka Nikol,už se na ni těším.
"Bude mi to tu chybět" naposledy promluví máma.
"Jsme tady"začne ječet fotr když uvidí že mám sluchátka a nevnímám.
"Ježiš klid"vyštěkne marek.Mám ho fakt ráda kdyby tu nebyl tak asi nevím co dělám teď protože kdyby rodiče nezklidnoval tak už mě asi zabijou.
Pootevřu oči a uvidím krásný dům,utíkám si vybrat pokoj. Po dlouhé době se mi jeden zalíbil, z okna byl výhled na pole plné slunečnic,spadla mi brada když jsem to viděla.
"Tak u toho okna budeš sedět každý den že?"usměje se marek.Aspon on ví že miluju slunečnice.
"No nic přišel jsem se rozloučit jdu se konečně potkat s klukama tak ahoj"řekně natěšeně.
"Jo tak čau"vlastně jsem ho vůbec nevnímala pořát jsem se koukala z toho okna.
Po pár minutách a uvědoměním se zase začala vybalovat.Zítra se uvidím s Nikol jsem nervozní ale teď nemám čas na strach.

Probudila jsem se"sakra ja usla" kouknu se a vidím že už je 10 a vyletím z postele s nikčou máme sraz až ve 3 ale musím se připravit jak fyzicky tak psychicky.
Den nějak rychle utíkal a už bylo půl třetí Brno jsem neznala tak jsem jela napřed abych stíhala to najít měli jsme sraz v kavárně "27. slunečnice" ona ví co mám ráda. Vlastně o slunečnicích mluvím pořát tak aby nevěděla.Nějak jsem našla kavarnu a uvidim tam nikču rozběhnu se jí do obětí"vidím že ty taky chodíš dřív"usměju se. Objětí trvalo další minutu.Posadíme se a první z ní vyhrkne "V pátek tu jsou rychlí kluci ve flédě,musíš jít semnou!!"udělá psí očíčka.Jo Nikolka má totalní crush na Calina.Já je nějak neposlouchám ale nemůžu ji tu radost v očích ničit"fajn ale musíme koupit nějaké oblečení"pošeptám ji.
Celý zbytek dne si povídáme strašně si sedíme za což jsem strašně ráda.

Najednou už byl Čtvrtek takže jsme se vydali s nikčou nakupovat. Koupila jsem si kožené kalhoty a nějaký crop top.
Nikču jsem už zase nevnímala myslela jsem na zítra nechodím do klubu nevím jak to probíha.Trošku se začnu bát ale už nemužu couvnout máme i lístky.Chce tam být už v 7 aby jsme stáli v první řadě"posedlá faninka"zašeptám si a zasměju se."čemu se směješ"vrátim se do reality "ničemu"začneme se smát všichni na nás koukali bože to bylo trapný.

Dnes je pátek a to znamená stane se ze mě klubová holka,no to doufam ze ne. S nikčou si už od rána volám a jen poslouchám "bože ja se na něj tak teším"samozdrejmě myslí Calina.Uz je večer cca 18:00 vyrážím z domu.
-----
584 slov.

POHLED NA HVĚZDY MĚ NIČÍ /stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat