Zurin pindah ke JB setelah confirm husbandnya Shah dapat permanent job dekat Singapore. Lepas lebih 2 tahun PJJ (ditambah dengan PKP) akhirnya Shah dan Zurin decide untuk relocate dari PJ ke Singapore since pendapatan Shah pun dah stabil dan jugak Shah taknak wife dia fikir bukan-bukan pasal dia duduk sorang di JB dan ulang-alik ke Singapore tu.
Sebelum Zurin sampai ke JB dia dah secure kerja jadi PA kepada Chief Marketing Director kepada sebuah company di JB tu. Dari awal Zurin dah maklum yang dia akan selalu travel ikut boss. Mujur dia dan Shah belum ada anak, senang untuk Zurin tinggalkan rumah tanpa pikir apa-apa.
Dari PJ ke JB, Zurin drive sendiri sebab dia pun nak guna kereta di JB. Zurin dah suruh Shah cuti hari ni dan esok untuk survey rumah sama-sama. Plus, Zurin dah lama tak bersama dengan Shah since last two weeks masa Shah balik PJ dia period so now pussy Zurin dah rindu nak di-fuck. "I sampai dalam 2.45pm camtu B. U check-in siap-siap and leave the door unlock y," pesan Zurin pada Shah.
Walaupun dah 6 tahun kahwin, Zurin masih lagi 'buas dan rakus' di ranjang, tidak seperti Shah. Shah bukan tak hebat, tapi mungkin kerana asyik fuck dengan pasangan yang sama, game Shah dah tak 'passionate' macam dulu. Kalau Zurin dah cum, Shah rela fap dan cum dalam mulut Zurin je.
Apa yang Shah tak perasan pulak ialah akibat PKP yang berlanjutan, penampilan Zurin juga berubah mengikut nafsunya itu. Ditambah pula dia tidak lagi difuck bersungguh-sungguh oleh husbandnya, Zurin mula belajar puaskan cipapnya sendiri. Walaupun dia memang tidak bertudung, tapi kini Zurin sering mengenakan baju yang membaluti tubuhnya yang montok itu. Lurah bajunya, biar pakaian kemeja untuk pejabat hingga dress dan juga pakaian tradisi seperti baju kurung dan kebaya, semuanya melekat di badan Zurin. Malah, tetek Zurin yang bersaiz 34C tu pasti akan menjadi sajian utama pada sesiapa yang mrmandangnya. Zurin memang sengaja mempamerkan tubuh badannya itu kerana setiap renungan dari jantan-jantan di luar sana betul-betul menghairahkan Zurin. Dia tahu semua lelaki itu pastinya berharap dapat menyorot baju dan branya kebawah dan menyoyot putingnya itu. Ada juga masanya Zurin akan keluar rumah tanpa memakai bra, hanga menyarung cardigan di atas night gown yang sering dipakainya itu. Tengok cleavage Zurin pun semua orang boleh agak dia tak pakai bra. Selalunya, bila sampai di rumah selepas selesai tayang bodynya itu di public, Zurin akan balik dan VC dengan ex-bf dia. (Tapi itu cerita lain).
Berbalik pada Zurin pindah ke JB. Akibat dari jalan yang sedikit jam, Zurin sampai ke Hotel Thistle lebih kurang jam 3.30pm. Zurin terus behenti di vallet dsn minta bellboy angkat beg dia ke bilik. Husband Zurin yang tahu wifenya dah sampai hanya menunggu di toilet kerana dia tak mahu bellboy nampak dia menunggu Zurin dengan hanya memakai boxer brief. Zurin pun cepat-cepat bagi tips pada bellboy dan sebelum menutup pintu, Zurin sangkutkan "Do not disturb" sign dekat tombol luar bilik dan kenyitkan mata pada bellboy tu.
"Ok. Mr. Shah, can you please come inside the room?" kata Zurin, sebelum dia melabuhkan punggungnya itu ke bersize king itu. Zurin singkap sikit dress yang dipakainya itu keatas, biar pehanya yang pejal itu jadi tatapan suaminya.
"Mr. Shah, akibat dari kekangan masa, saya minta kita teruskan interview kita ni dengan demonstration, boleh?"
"Well, sure Ms. Zurin. Just so that we're on the same page, u want me to demonstrate how well I can...hmm how do I say it...slide my dick in your pussy and fuck u hard kan?," tanya Shah.
"Good, you come prepared. But make sure we'll be able to go for the site visit later ok," balas Zurin, tersenyum nakal sambil hulurkan tangannya untuk memeluk Shah.
Tanpa membuang masa, Shah lurutkan boxernya dan mengurut-urut batangnya itu. Shah dekatkan kotenya ke muka Zurin, sesekali menampar batangnya itu ke pipi isterinya. Belum sempat Zurin bereaksi pada batang Shah, husbandnya itu membuka zip dress Zurin yang berwarna Green Emerald itu dan lantas menariknya keatas. Ternyata di sebalik dress Zurin itu, dia tidak memakai apa-apa.
"Oh, good, I like my slut to be ready like this," kata Shah.
"Ya B. Sayang tau. Kalau B ada dengan sayang tadi, sepanjang jalan tu B boleh finger cipap sayang," kata Zurin semula.
Shah tanpa cakap banyak terus membongkok ke dada Zurin dan mula meghisap putingnya. Puting Zurin yang tadi separa tegang terus kenyal memejal dalam mulut Shah. "Ahhhh B sedaaaapppnya aaaahhhhhhhh" jerit Zurin kerana Shah menyumbat dua jarinya kedalam pussy Zurin.
"Hmmmm pantat u dah basah sayang. Soaking wet. We don't need to use the bathtub la camni. U can just ride my dick now honey," kata Shah sambil mengeluarkan jarinya dari pantat Zurin dan menarik puting tetek kirinya supaya Zurin ikut merangkak ke hujung katil.
Shah bersandar di headboard, menarik muka Zurin dan kiss isterinya tu sambil tangannya di pinggang Zurin. Konek Shah yang dah terpacak itu menunggu ditela. pantat Zurin. Zurin merendahkan pinggulnya dan menekan-nekan keatas batang suaminya. Shah beralih dari mulut Zurin dan kembali fokus pada tetek wifenya itu. Dijilat jilat puting Zurin yang memang sangat-sangat lemas kalau teteknya dihisap. "Ahhhh B suck my tits B. Don't let them go, keep sucking my nipples. Ahhhhhhh oh god, sedaaaapppp!"
"Chup" masa Zurin sedang merengek sebab teteknya dihisap itulah Shah menarik tubuh Zurin kebawah sekaligus pussy Zurin menelan keseluruhan batang Sham didalam.
"Ahhhhh sedaap B. Fuck, penuh pussy sayang. Hmmmmm bagi sayang henjut dick B now k." Shah tau Zurin lebih cepat sampai bila fuck dalam position cowgirl ni. Tambah-tanbah kalau Shah jilat-jilat puting Zurin yang kenyal tu. "Oh fuck, oh fuck yess babbby I'm coming, oh I'm coming, yesssss aaargghhhh,".
Tau tau hangat je dick Shah terasa. Zurin dah pancut. Shah pun hayun lagi sekejap before dia suruh Zurin turun. Zurin tahu apa suaminya nak, terus dia mengulum batang suaminya itu. Sejujurnya dia mahu suaminya terus memantatnya lagi tapi dia tahu mereka ada appointment sekejap lagi untuk mencari rumah sewa. Jadi sambil satu tangan Zurin gunakan untuk melancapkan suaminya, tangannya yang satu lagi terus mengorek kangkangnya sendiri. Dua jari di dalam pussy, ibu jarinya pula mencari kelentit. Shah yang geram apabila melihat melihat isterinya itu bermain dengan diri sendiri, meramas-ramas tetek Zurin dengan rakus. Zurin pula mula menghisap telur Shah dan menjlat hingga ke lubang bontot suaminya.
"Oh damn sayang. B dah nak sampai." Zurin terus melancapkan batang Shah dan menghalakannya ke teteknya. Tangan Zurin juga semakin laju meluncur keluar masuk pantatnya itu. Bunyi becak pantat Zurin semakin merangsang Shah. "Come on sayang, cum with me. Sit next to me, meh B hisap tetek sayang".
Ternyata, dalam malas-malas Shah, dia masih tau macam mana nak pastikan Zurin lencun setiap kali difuck. Shah jilat puting Zurin dari bawah keatas dan bila nipple dia dah tegang habis, Shah terus hisap puting Zurin. Seminit dua Shah kerjakan puting Zurin sampailah Zurin dah berpinar balik, pantatnya terus becak dijolok jari sendiri sementara teteknya terus dikerjakan Shah.
"Oh shit I'm cumming b I'm cumming." Shah terus take over dari Zurin dan mula stroke batangnya sendiri. Mata Zurin pula mula keatas dan ketika dia sampai untuk kali kedua petang itu, muka Zurin terasa hangat. Rupa-rupanya Shah pun dah sampai dan melepaskan pancutan ke muka Zurin.
Zurin terus bermain dengan pantatnya sementara Shah mengusap-usap batangnya di muka Zurin untuk menolak air maninya itu masuk ke mulutnya.
Bersambung