Ma olen 17 aastane bravuurikas neiu. Mul isegi on ausalt öeldes veidike kahju oma vanematest. Minu vanuses on üsna pop teema peod, alkohol, narkootikumid, kutid ja muud särgid värgid. Esimesed kolm on mulle seaduse silmis ilmselgelt ju keelatud, aga... ugh... lihtsalt nii hea peo vibe tekib. Lihtsalt megaa kaif. Aga ei, davai, mis geiss siis lõpuks siin saama hakkab? Ma avastan endas midagi armsat, samas ka veidrat. Perekonnas toimub väike, ent isegi suur muudatus. Kas mind visatakse reaalselt koolist välja? Miks? Loe ja saa teada!
*
Teate neid fucking igavaid ja tüütuid esmaspäevasid. Kes tööle ja kes kooli. Kahjuks kuulun mina veel sinna viimase variandi hulka, kuigi.. huh.. ma tahaksin isegi parema meelega tööl käia. Kusjuures paljud siutsuvad, kes tööl käivad, et nad nühiksid parema meelega kooli pinke, kui, et tööl käiks. Noh, ma ei tea. Veider loogika sellekohapealt. Kuid eks ma ise ehk arvan hiljem samamoodi? Hea küll, ma peaksin end voodist püsti ajama ja riide sättima. Te ikka teate, kui kuradima raske on, kui kapp on puupüsti riideid täis, kapi uksed lähevad vaevu kinni, aga riideid ikka pole, mida selga panna? Tundsid end ära? Jah, mul iga hommik sama seis. Nii ka täna. Ma lihtsalt ei kujuta ette, mitte ühegi riide eseme, ega outfiti tuju ei ole. Paljalt samas ka kooli ei lasta, seega pean mingid kaltsud omale ikkagi selga ajama. (Okei, ärge nüüd arvake, et ma käin riides nagu mingi kalts) ma tegin nalja. Vedasin oma koivad alla, kiirelt paar ampsu võikust, lonks kohvi, kikud puhtaks ja padavai kooli minekut.
Jõuan ma ilusti kooli ette ja oumaigaad.... Kas te saate aru? Meie koolis on mingi uus nägu. Ja kusjuures õite kompu teine. Ma sulasin nagu jäätis palavas autos. Noh ilmselgelt ma ju pidin uurima hakkama, kes ta on? Kust ta tuleb? Kuhu klassi ta tuleb? Või kas ta on üldse uus õps? Lõpuks sain kindlaks tehtud, kutt läks meie paralleel klassi. Kahju, ei olegi tunni ajal mingit vaatamisväärsust. Mis ehk isegi mingisuguse fantaasia jooksma paneb?.... Ullallaaa....Kas ma juba mainisin ka, et meil on üsna noor direktor? Noh, kui ei, siis nüüd mainisin. Üks täielik lirva on, aga teate, elab isegi üle. Ja kujutate ette, tal on päris- päris kompu kutt! Ta tihti peale tolkneb siin kooli peal ringi. Ei oskagi asjaolusid öelda, et miks? Sest ta siin ei tööta. Või viskab mõnele noorele tšikile pilgu peale? Ehk on enda mutt kodus igavaks muutunud? Teate ju küll neid kooli direktoreid või peenemalt siis direktrisse. Parajad kuivikud nad on. Lapsed enamasti on nohikud ja 5+ käitumisega. Hinded samuti ainult viied.
Kas te pole muidu vahel mõelnud, et õpetajate lapsed või direktorite lapsed, kes käivad nendega samas koolis. Neil on tihtipeale käitumine eeskujulik ja hinded viied eks? Siis, et kas mingisugused värgid seal toimuvad. Kooli peal vaadates, ei ütleks näiteks, et 5+ inimhing oleks.Ah ma pidin täna minema varjupaika koerakesi jalutama. Käime sõbrannaga aasta aega nädalas 3 korda. See tegevus on peale kooli alati selline rahustav, samas laeb akusid, saad nunnutada neid armsakesi seal. Oeh, ma kujutan ette tegelikult, et nad on raudselt sisimas mega õnnetud. Kes meist ei tahaks seda ainuüht isikut, kes sind poputab ja on su ihukaitsja põhimõtteliselt. Noh, umbes nii, nagu meil vanemad eks. Vanematest ma väga isegi rääkida ei viitsi. Nad sellised, teate küll ju neid old school vendasid, et " minu ajal oli nii ja minu ajal oli naa". Jah, täpselt sellised nad ongi. Ma ei teagi nüüd, kas nad elavad eelmisel sajandil? On aja arengust maas? Või lihtsalt tahavad sellised igavad olla. Ei ole mul õrna aimu ka.
Mul üks vahva seik ka rääkida nendega isegi. Hah, ise ka just üllatusin. Kuna mulle meeldib käia vanades mahajäetud majades, hoonetes. Siis me läksime sinna kolmekesi koos. Muidugi mutt ei oleks tulnud, aga tulime just spaast ja teepeal ma nägin üht maja. (Te ei kujuta ette, mis kodutööde koorma ma endale kaela pidin võtma, et nad nõus oleksid). Olime saanud selline parajalt 10 minutit ringi vaadata, kui ema juba ohkis ja ähkis, et teate, lähme ära ja siin kõhe. Ühesõnaga virin virina järgi. Me otsustasime isaga edasi vaadata, kuid ema jäi sinna seisma. Maja taga oli varu väljapääs. Läksime sealt kaudu isaga välja, et ka majatagus uurida. Lõpuks vantsisime auto juurde. Ema polnudki seal. Hõikasime paar korda. Jaa vot sulle nalja, saime aru, et see polnudki kõige targem otsus. Seal oli üks meesterahvas, selline pea 60. aastane ning käratas meile, et me ära kaoks. Püüdsin mina siis härrale selgitada, et jah, me plaanimegi ära kaduda kohe, kui ema on majast välja tulnud. Jaajah, jälle vale otsus. Kus siis alles priiskas teine kisama, et kas meie ei oska lugeda, et KEELATUD on siseneda ja terrirooriumil viibida. Ema lõpuks otsustas välja tulla. Nurgapealt onu arvas, aga, et õpetaks väheke meid ning asus saega järgi jooksma. Hahaha, ma siiamaani naeran selle üle, sest see oli reaalselt ainukene kord, kus ema täiskasvanu eas endal püksid täis on teinud.
Saime autosse istutud, kui emale muigasin, endal ülirahul nägu peas, "proua, ei tahaks solvata, aga te lõhnate ebameeldivalt". Kujutate pilti, isa nõustus minuga. #algasperetüli