Tuana'dan
T: tmm neyse ne ? Affettim
Bana.. sarıldı. Ben karşılık vermeyince o ayrıldı.
Ç: teşekkürler.
T: önemli değil. Zaten büyük bi markada değildi s!ktir et :)
Çağan bu dediğime gülmüştü. İlk defa güldüğünü gördüm. Genelde yüz ifadesi değişmez her zaman aynı. ( -_- .-. ) Gamzeleri varmış. Ona yakışıyo keşke daha çok görsem onları. Çağan bey arkasını dönüp yürümeye başladı. Yürürken bana seslendi.
Ç: qswajhkrdka hadi yeter bu kadar kaytarma. Kahvemi sen getirirsin. Sonra da gel sana Nası çizim yaptığımı göstercem.
Bu habere bayıldım. Sonunda buraya asıl gelme amacımı gerçekleştiricem.. ÖĞRENMEK!
T: iki adım arkanızdayım çağan bey geldim sayın :) (!)
Çağan bey odasına gitti. Ben de kahveleri hızlıca yapiyim derken çok koymuşum. Biraz içtim. Nolcak ki?? Ölmez. Kahveleri götürdüm.
Ç: teşekkürle- Tuana..
T: buyrun Çağan bey?
Ç: yaklaş
Yine mi??! Yaklaştım.
Ç: bardakda ki ruj izi ne?
sıçtık!
T: eee şey..
Ç: evet Tuana ney?
Çağan bey karşımda kıkırdarken ben telaş yapıyodum. Elim ayağıma dolaştı. Çok basit bi bahanem vardı.
T: şey Çağan bey şimdi şöyle; ben bunu biraz fazla koymuştum. Benim bardağım olur dedim ama size vermişim. Çok özür dilerim ben size öbür bardağı veriyim. Ben içmedim.
Hemen masa dan kendi bardağımı alıp çağan beyin masasına koldum. Çağan bey bardağı bi tur çevirdi. Bi bardağa bi de bana baktı. Sonra tekrar bardağa baktı. Sonra arkasına yaslandı. Kıkırdıyarak suratıma baktı.
Ç: Tuana bunda da ruj izi var.
T: eee çağan bey-
Kapı çaldı. Allah o kapıyı çalandan razı olsun.
Ç: girr!!
Yağız içeri girdi.
Y: Tuana
T: Yağız?? Senin okulda olman gerekmiyo mu?
Y: kaçtım
T: iyi seni patronumla tanıştıriyim. Çağan bey, Yağız. Yağız, Çağan bey.
Y: memnun oldum. :)
Ç: ben de.
Y: işiniz ne zaman biter?
T: daha var Yağız
Y: hadi yaa..
T: o değil de ne zaman kaçırıyoruz senin pederin arabayı?
Y: anahtarı adamın cebinden mi aliyim Tuana az sabret
T: of tmm ya
Ç: Tuana işinin başına dönmeyi düşünüyo musun?
T: tmm yaa
İşler bittikten sonra Yağızla eve gittik.
Ertesi gün
Çağan beyle bi iş görüşmesi için İzmir'e gidicektik. Çok sevindim. İzmir en sevdiğim şehir. Orda akşam eylenmeye çıkmak isteseniz kapıdan dışarı adımınızı attığınız gibi dans pistindesiniz. Uçağa bindik ve İzmir'e gelmiştik. Bi otele geldik. Odalarımız bir birinden çok uzak değildi. Toplantı yarınaydı. Bu benim için bi günlük tatil sayılır. Gidip jakuziye girdim ve tatilimin tadını çıkardım.