☙ 🄰🄻🄵🄰 ❧
Za devatero horami a devatero řekami se v jedné zemi, zvané Fortissia, nacházelo několik království.
První z nich se jmenovalo Tanbarun.
V něm, ve skromném domku, žila omega dívka, která obzvláště vynikala svou neobvyklou barvou vlasů.
Jednalo se o červenovlasou bylinkářku Shirayuki.
K její smůle se ale v království nacházely i další, známější bylinkářské rodiny, kvůli kterým nebyla pro své znalosti nijak uznávaná.
Jednoho dne se její život dostal na rozcestí, kde se mohl vybarvit všemi možnými barvami; korunní princ Raji Shenazard si ji chtěl vzít kvůli jejím červeným vlasům za manželku. Pro Shirayuki se však nejednalo o veselé barvy. Spíš o rozlitou plechovku černé. Princ Raji, přestože byl alfa, byl znám pro svou naivitu a ne zrovna rozumný způsob myšlení.
Když se přes královského posla k Shirayuki zpráva dostala, věděla, že musí utéct. Nechtěla strávit zbytek svého života po boku budoucího krále své rodné země.
Rozhodla se tedy zabalit si vše potřebné k útěku z království. Především musela zabalit své bylinky a masti, nezapomenout si čutoru na vodu, nějaké jídlo a v neposlední řadě své peníze, přestože se nešplhaly zrovna do vysokých částek.
Než opustila svůj skromný domeček, podívala se v zrcadle na své dlouhé vlasy svázané stužkou. Vzala si nůžky a za stužkou je ustřihla a položila na parapet. Nechala u nich jen vzkaz, ve kterém stálo:
Princi Raji, vážím si vaší nabídky, ale nechci strávit život s osobou, která se mnou chce být jen kvůli barvě mých vlasů.
Když se za ní domovní dveře zavřely, ani se neohlédla.
☙ 🄱🄴🅃🄰 ❧
Ve druhém království, pod názvem Clarines, vládla po smutné smrti krále královna Haruto Wistaria. Nebyla však na všechno sama. Měla dva syny; staršího Izanu a mladšího Zena.
Protože byl Izana korunním princem a chystal se brzy sejmout břemeno vládnutí z beder své matky, byl věčně zavřený v paláci, zahrabán v hromadách papírů.
Zen oproti tomu nevydržel dlouho na jednom místě. Volala jej touha po dobrodružství. Chtěl prozkoumávat i svět mimo hradby.
Jeho dva sluhové a zároveň nejlepší kamarádi, Mitsuhide a Kiki, tuto jeho touhu respektovali a nejednou jeho útěky kryli a dokonce šli ven s ním.
Dnes však Zenovi pokus o útěk nevyšel. Chytili ho hned u hlavní brány.
Doufal, že z toho nebude stejné divadlo jako minule. Své princovské povinnosti měl jako vždy hotové. Nešlo mu do hlavy, proč kvůli tomu jeho bratr musel pokaždé ztropit takový povyk.
Povzdechl si a usadil se na okenním parapetu. Díval se na les za hradbami, který se začínal pomalu probouzet, a mohl jen toužebně sledovat, jak se v mírném větříku občas pohnuly koruny stromů.
Položil pravou nohu na parapet a o její koleno si podepřel ruku. Do dlaně oné ruky následně usadil svou bradu a čekal, až do jeho pokoje přijde bratr nebo mu někdo dojde oznámit, že se za ním má dostavit.
~~~
Korunní princ s těžkým výdechem mávl na služebníka a stálo ho veškerou jeho sílu, aby vyčerpaně nenahrbil ramena. Sluha se uklonil a neslyšně vycouval z místnosti, aby splnil princův rozkaz.
ČTEŠ
Beta
FanfictionPonořte se s námi do Fortissie. Země, kde mají lidé kromě svého primárního pohlaví také pohlaví sekundární. Kde kromě muže a ženy jsou zároveň alfou, betou nebo omegou. Země, kde platí, že co je jiné, je špatné... • • • Malý princ Izana př...