1

33 7 4
                                    

სალამი. მე მინ მია ვარ, 20 წლის. მყავს ტყუპები და ერთი უფროსი ძმები. ისინი ძალიან მიყვარს მათი სახელებია იუნგი, ჯიჰანი და იოჰანი. იუნგი არის 24 წლის ხოლო ტყუპები არიან 4 წლის. ჩვენი მშობლები საზღვარგარეთ არიან, იუნგი კი ბიზნეზშია და თითქმის ყოველ დღე მუშაობს, ხოლო ბავშვები ამ დროს ბაღშია არიან და მე მაშინ მიმთავრდება სამუშაო როცა ბავშვების ბაღიდან გამოყვანის დროა. ბიბლიოთეკაში ვმუშაობ. ვერ გეტყვით რომ ჩემს თანამშრომლებს ვეწყობი თქო მაგრამ არიან გოგოები რომლებიც დასავით მყავს მაგალითად ჩემი უფროსი მირა, ის ძალიან კარგი გოგოა, კიდევ არის ორი გოგო მათი სახელები იუნა და სარაა. მათ დავუმეგობრდი და ჩემი უფროსი კიდევ იქედან გავიცანი რომ ის იუნგის შეყვარებულიც არის და ამავდროულად ჩემი საუკეთესო მეგობარი. ის ყველაფერში მიგებს და ყოველთვის მოდის სახლში ჩემთან რომ ჩემი პატარა ძმები ნახოს, მირა მათზე გიჟდება ბავშვებსაც ძალიან უყვართ ის. ახლა კი დავიწყებ ჩემს ჩვეულებრივ და მოსაბეზრებელი დღეს...

დილის 7 საათი:

დილით ორი მაღვიძარა მაღვიძებს. რათქმაუნდა ჩემი პრინცები. ვდგები და ვიცმევ ჰუდს და სპორტულ შარვალს. ხოლო შემდეგ ჩემს პატარებსაც ჩემნაირად ვაცმევ და მიმყავს ბაღში. დილით საჭმელს არ ვაჭმევ რადგან ბაღში ჭამენ ხოლო მე ბიბლიოთეკაში რომ ვარ გოგოები გავდივართ, კაფეში ვსხდებით და იქ ვსაუზმობთ...
ბავშვები ბაღში მივიყვანე და მეც ჩემს სამსახურში მივედი. როგორც ყოველთვის გოგოები მოვიდნენ და გაბრწყინებული მიყურებდნენ...

- რას გვიმალავ გოგონი?
- რას გულისხმობთ?
- რას გვიმალავ თქოო
- ვერ ვხვდები
- მემგონი ეს მართლა ვერ ხვდება რას ვამბობთ
- ხო მეც ეგრე ვფიქრობ
- რა ხდება ახლა ორივე გაშეშებული თხასავით რომ მომჩერებიხართ ხელი მაინც გამიშვით
- ახალი ამბები არ ნახე?
- არც ვუყურებ
- კარგი წამოდი კაფეში და მოგიყვებით
- კაი

...ან სიკვდილი ან ქორწილი...Where stories live. Discover now