GİRİŞ

4.8K 31 17
                                    

Klâsik bir giriş olacak ama ben Ardil hatta Ardil Eroğlu. Eroğlu konağının geliniyim.

Azad benim eşim ama ona hep ağam diye sesleniyorum çünkü o hep öyle söylememi istedi aksi takdirde ağam demezsem kızıyor hatta vurduğu bile oluyor.

Baran Eroğlu aşiretin başı. Azad ve Ezman'ın babası ( Ezman erkek ismi)
Dilzar Eroğlu Baran Eroğlu'nun eşi. Son olarak Rojda Eroğlu Ezman Eroğlu'nun eşi.

Ben sen her oğlu aşiretindendim ama babamın isteği üzere evlenmek zorunda kaldım ama Azad'ı seviyorum. İki kardeştik ben en büyüğü Bir de benden küçük kız kardeşim Avjin var.

(Tanıtım gibi yaptım İnşallah anlamışsınızdır.)

Saat bayağı geç olmuştu ama hala Azad eve gelmemişti. Beklemekten sıkılsam da uykum gelse de uyumayacağım bugün hesap soracağım.

Uzandığıma yataktan doğruldum ve odadan dışarıya çıkıp kendimi dışarıya attım. Azad benimle isteyerek öğren evlenmedi o'da mecburen evlenmişti.

Ben zamanla Azad'a aşık oldum ama Azad hala beni sevmiyor hatta umursamıyor, kölesi olarak görüyor zaten bu eve geldiğim gün demişti hiçbir söz hakkına sahip olmadığımı söylemiş ve belirtmişti.

Siyah arabadan inen Azad ile ona doğru ilerledim.

"Neredesin?"

Beni kenara doğru itip konağın merdivenlerine yöneldi. Peşinden koşarak gittim. Odaya girdiğinde peşinden ben de girdim ve Kapıyı kapatıp karşısına geçtim.

"Neden bu kadar geç kaldın?"

Sorduğum soruya pas geçip umursamadan giyinme odasına girdiği gibi peşinden ben de girdim.

"Azad sana diyorum sorularıma cevap ver"

Elindeki kıyafeti kenara bırakıp arkasını döndüğü gibi boğazıma yapıştı.

" Diyorum ki ellemeyeyim ama yok kaşınıyorsun. Bana ismim ile hitap etmeyen gerektiğini söyledim, beni yargılayıp sorgulayamayacağını söyledim, sen benim gözümden kölesin ve ne yaptığım nereye gittiğim seni hiç ilgilendirmiyor kölem"

İşte Azad'ın gözünde köleydim,değersizdim,hiçtim.
Her kelimesinde boğazıma daha da sıkıyor ve nefes almama engelliyordu.
Birkaç saniye sonra beni yana doğru fırlattı tiksintiyle suratıma baktı arkasını döndü ve bıraktığı kıyafeti eline aldı.

"Te bixapîne " ( siktir git)

Kürtçe fazla bilmiyordum ama onu çok iyi anladım. Daha fazla sinirlenmesini istemediğim için kendimi yerden toparlayıp giyinme odasını terk ettim.

Kendimi yatağa attım. Uyumak bana iyi geliyordu hatta ilaç gibi geliyordu çünkü kimseyi görmüyorum duymuyorum hayattan kopuyor gibiyim ve bu yüzden uyumayı çok seviyorum.

Yanıma yattığında kaşlarımı çattım Azad nadiren yanımda yatar hatta yatmaz bile diye biliriz.

Daha fazla dayanamayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

☀️☀️☀️

Sabah gözüme giren güneş ışığı ile açtığım gözlerimi kıstım.
Yanımda yatan beden ile şoka görmem bir oldu.

Azad benim yanımda mı uyumuştu yoksa ben uyku sersemi ile hayal felan mı görüyorum?

Yok, yok yanımda yatmış.
Şimdi kendimden defalarca nefret etmeme sebep olan şeyi yapacağım evet Azad'a iyice sokulacağım.

Evet bana kötü davranıyor, beni sevmiyor, benden nefret ediyor, bana vuruyor evet ama ben ondan kopamıyorum. Ona aşık olduğum için kendinden ne kadar nefret etsem de yapamıyorum ondan kopamıyorum.

Kuma (Bxb+g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin