𝖜𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖔𝖚𝖗 𝖉𝖗𝖊𝖆𝖒𝖑𝖆𝖓𝖉
' 𝑔𝒾𝓇𝓁𝓈 𝑜𝓃 𝓉𝑜𝓅 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓊𝓃𝒾𝓋𝑒𝓇𝓈𝑒, 𝒽𝑒𝓇𝑒 𝓌𝑒 𝑔𝑜! '
ᴄᴜʀʀᴇɴᴛʟʏ ꜱᴛᴀʀʀɪɴɢ:
ʜᴇᴇᴊɪɴ ᴏꜰ ɴᴄᴛ ᴅʀᴇᴀᴍ
ᴍɪɴʜᴇᴇ ᴏꜰ ᴛxᴛ
ʏᴜᴀ ᴏꜰ ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
ꜱᴏᴏᴀ ᴏꜰ ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
ᴄʜᴏʏᴇᴏɴ ᴏꜰ ???
ꜱᴜᴢᴜᴋɪ ʏᴜᴀ, ᴋɴᴏᴡɴ ᴀꜱ ʏᴜᴀ, ɪꜱ ᴀ ᴊᴀᴘᴀɴᴇꜱᴇ ꜱɪɴɢᴇʀ, ʀᴀᴘᴘᴇʀ ᴀɴᴅ ᴅᴀɴᴄᴇʀ ᴘʟᴀᴄᴇᴅ ɪɴ ꜱᴏᴜᴛʜ-ᴋᴏʀᴇᴀ.
ɪɴ 2020, ꜱʜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛᴇᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴀʟ ꜱʜᴏᴡ "ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɪ-ʟᴀɴᴅ" ᴀꜱ ᴏɴᴇ ᴏꜰ ᴀ ᴛᴏᴛᴀʟ ᴏꜰ ᴛᴡᴇʟᴠᴇ ꜰᴇᴍᴀʟᴇ ᴛʀᴀɪɴᴇᴇꜱ ꜰᴏʀ ᴀ ꜱᴘᴏᴛ ɪɴ ᴀ ᴅᴇʙᴜᴛɪɴɢ ᴍᴀʟᴇ ᴅᴏᴍɪɴᴀᴛᴇᴅ ɢʀᴏᴜᴘ.
ʏᴜᴀ ᴅᴇʙᴜᴛᴇᴅ ɪɴ ɴᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ ᴏꜰ 2020 ɪɴ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜᴘ ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ᴀꜰᴛᴇʀ ᴘʟᴀᴄɪɴɢ ɴɪɴᴛʜ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴀʟ ꜱʜᴏᴡ.
ᴋᴀɴɢ ꜱᴏᴏ-ᴀʜ, ᴋɴᴏᴡɴ ᴀꜱ ꜱᴏᴏᴀ, ɪꜱ ᴀ ꜱᴏᴜᴛʜ-ᴋᴏʀᴇᴀɴ ꜱɪɴɢᴇʀ ᴀɴᴅ ᴅᴀɴᴄᴇʀ.
ɪɴ 2020, ꜱʜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛᴇᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴀʟ ꜱʜᴏᴡ "ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɪ-ʟᴀɴᴅ" ᴀꜱ ᴏɴᴇ ᴏꜰ ᴀ ᴛᴏᴛᴀʟ ᴏꜰ ᴛᴡᴇʟᴠᴇ ꜰᴇᴍᴀʟᴇ ᴛʀᴀɪɴᴇᴇꜱ ꜰᴏʀ ᴀ ꜱᴘᴏᴛ ɪɴ ᴀ ᴅᴇʙᴜᴛɪɴɢ ᴍᴀʟᴇ ᴅᴏᴍɪɴᴀᴛᴇᴅ ɢʀᴏᴜᴘ.
ꜱᴏᴏᴀ ᴅᴇʙᴜᴛᴇᴅ ɪɴ ɴᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ ᴏꜰ 2020 ɪɴ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜᴘ ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ᴀꜰᴛᴇʀ ᴘʟᴀʏɪɴɢ ꜰᴏᴜʀᴛʜ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴀʟ ꜱʜᴏᴡ.
𝔇𝔦𝔰𝔠𝔩𝔞𝔦𝔪𝔢𝔯𝔰
❀ ᴛʜɪꜱ ꜱᴛᴏʀʏ ᴄᴀɴ ᴄᴏɴᴛᴀɪɴ ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ᴛʜᴇᴍᴇꜱ, ᴀꜱ ᴡᴇʟʟ ᴀꜱ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴅᴇᴇᴘʟʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴇɴᴛᴀʟ ʜᴇᴀʟᴛʜ ꜱᴛʀᴜɢɢʟᴇꜱ ʟɪᴋᴇ ꜱᴇʟꜰ-ʜᴀʀᴍ, ᴇᴀᴛɪɴɢ ᴅɪꜱᴏʀᴅᴇʀꜱ, ᴅᴇᴘʀᴇꜱꜱɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴍᴏʀᴇ; ɪꜰ ʏᴏᴜ ꜰᴇᴇʟ ᴛʀɪɢɢᴇʀᴇᴅ ʙʏ ᴀɴʏ ᴏꜰ ᴛʜɪꜱ, ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ꜱᴋɪᴘ ᴏꜰ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ - ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʟᴛʜ ɪꜱ ꜰᴀʀ ᴍᴏʀᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴛʜᴀɴ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴇʟꜱᴇ!
❀ ɪ ʜᴀᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴏɴ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ʙᴇꜰᴏʀᴇ, ꜱᴏ ɪ ʜᴀᴠᴇ ʀᴇᴀᴅ ꜰᴀʀ ᴍᴏʀᴇ ꜱᴛᴏʀɪᴇꜱ ᴛʜᴀɴ ɪᴛ ᴍɪɢʜᴛ ʟᴏᴏᴋ ʟɪᴋᴇ ᴡʜɪᴄʜ ᴀʟʟ ɪɴꜱᴘɪʀᴇᴅ ᴍᴇ. ɪ ᴛᴏᴏᴋ ɢʀᴇᴀᴛ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ᴄʀᴇᴀᴛᴇ ᴍʏ ᴏᴡɴ ʟᴀʏᴏᴜᴛꜱ ʙᴀꜱᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ꜱᴇᴠᴇʀᴀʟ ꜱᴛᴏʀɪᴇꜱ ɪ ʜᴀᴠᴇ ʀᴇᴀᴅ. ɪꜰ ɪɴ ᴀɴʏ ᴄᴀꜱᴇ ᴏɴᴇ ʟᴀʏᴏᴜᴛ ꜱᴇᴇᴍꜱ ᴄʟᴏꜱᴇ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀꜱ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇ ᴄʀᴇᴅɪᴛ ꜰᴏʀ ɪᴛ, ɪ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴍɪɴᴅ ɪꜰ ᴡᴇ ᴅɪꜱᴄᴜꜱꜱ ᴛʜɪꜱ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀʟʟʏ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ꜱᴘʀᴇᴀᴅɪɴɢ ᴀɴʏ ʟɪᴇꜱ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ. ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴠᴇʀʏ ᴍᴜᴄʜ ᴀᴘᴘʀᴇᴄɪᴀᴛᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ꜱᴘᴇᴀᴋ ᴛᴏ ᴍᴇ ꜰɪʀꜱᴛ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ᴄʀᴇᴀᴛɪɴɢ ʀᴜᴍᴏʀꜱ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ɪ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ɪɴᴛᴇɴᴅ ᴛᴏ ꜱᴛᴇᴀʟ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ. ᴍɪꜱᴛᴀᴋᴇꜱ ʜᴀᴘᴘᴇɴꜱ, ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴏɴʟʏ ʜᴜᴍᴀɴꜱ, ꜱᴏ ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴛʜɪꜱ.
❀ ʟᴀꜱᴛʟʏ ɪ ᴊᴜꜱᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʀᴇᴍɪɴᴅ ʏᴏᴜ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴀ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ, ɴᴏɴᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴏʀɪᴇꜱ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴛɪᴏɴꜱ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ʀᴇᴀʟ ᴀɴᴅ ɪ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴀɴʏ ɪᴅᴏʟ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀʟ ꜱᴏ ɪ ᴊᴜꜱᴛ ᴍᴀᴅᴇ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴜᴘ ᴛᴏ ꜰɪᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ ʟᴏʟ
❀ ᴛᴀɢʟɪꜱᴛ: just comment if you want to be added
© 2023 by elvencosmos
YOU ARE READING
Polaroid Love | ENHYPEN added members
FanfictionYua and Sooa are two of a total of nine members who debuted as ENHYPEN - and this is their story... © 2023 by elvencosmos