Part 5

677 63 12
                                    

دوای ئەوەی گەران چونە ماڵەوە

pov yon seri

کاتێک چومە ماڵەوە خۆم شۆرد جلێکم لەبەر کرد دواتر زۆر هیلاک بووم خۆم هەڵدایە سەر بیدەکەم خەو بردمێوە...

end pov yon seri

pov junkook

کاتێک هاتمە ماڵەوە خۆم شۆرد خۆم گۆڕی ویستم نامە بۆ سێری بنێرم بزانم گەیشتۆتە ماڵەوە نامەم بۆ نارد بەڵام وەڵام نەبوو تۆزێ ترس کەوتە دڵمەوە چونکە ئەو قەت وا زوو ناخەوێ نامەم بۆی ناردەوە وەڵام نەبوو دواتر بە بیرکردنەوە لە سێری خەوم لێ کەوت....

end pov junkook

بەیانی

pov yon seri

بە دەنگی ئەلەرمەکەم خەبەرم بۆیەوە زۆر هیلاکم نازانم چیمە زۆر بێهێزم هەڵستام ڕوتێنیم کرد ویستم خۆم بگۆڕم بەڵام چەند پەڵەیەکی مۆر لەسەر لەشم هەبوو گوێم بێ نەدا خۆم گۆڕی بۆ قوتابخانە کە گەیشتم یەسەر چومە پۆلەکەم سەرم لەسەر ڕەحلەکەم دانا .

end pov yon seri

bov junkook

هەتام ڕوتێنیم کوردو خۆم گۆڕی بۆ قوتابخانە زۆر بەپەلە ڕۆیشتم خەمی سێریم بوو شە جوابێ نەدامەوە ئەمەوێ بزانم لە قوتابخانەیە چومە ناوەوەی قوتابخانە ڕاستەو خۆ بەڕێکەوتم بۆ پۆلەکەی سێری چومە ئەوێ بینیم سەری لەسەر ڕەحلەکە داناوە یاا من ئێستا زۆر توڕەم ئەو بۆخۆی ئیسراحەوت ئەکا منیش لەشەوەوە خەمی ئەومە چوم دەستیم گرتو ڕامکێشا بۆ سەربانەکە.

end pov junkook

سێری:چی بوە جۆنکووک(بەبێ هێزیەوە)

جۆنکووک:هێستا ئەڵێی چی بوە(بەتوڕەیەوە)

سێری:بۆ وا توڕەی شتێکی خراپم کردوە(بەبێ هێزی)

جۆنکووک:سێری ئەمشەو نامەم بۆ ناردی جوابت نەیایەوە بۆچی خەریکی چی بوی(بەتوڕەیەوە)

سێری:ئاگام لێ نەبوو شەو زوو خەوتم(بەبێ هێزی)

جۆنکووک:ئەی ئەم بەیانیە هااا(بەهاوارەوە)

سێری:بۆ.......(قسەکەی بڕدرا لەلایەن جۆنکووکەوە)

جۆنکووک:یانی وات لێ هاتوە ئیهمالم بکەی یانی شەو ئاگاو لێ نەبی ئەی ئەم بەیانیە ئەزانی چەنخەمی تۆم بوو هاا بۆچی وا ئەکەی(بە توڕەیەوە)

سێری خوێن لە لوتی هات

سێری:بەڕراستی نەمتوانی زۆر بێهێز بووم تاقەتی هیچم نەبوو(خوێنەکە کەوتە سەرجلەکانی)

جۆنکووک:لوتت خوێن لەلوتت یە بۆستە بۆچی وات لێ هاتوە(کەتێ دەسڕەکەی لە گیرفانی دەرکرد لوتی هاری پێ سڕی)

سێری:نازا(قسەکەی تەواو نەکرد بورایەوە کەوتە باوشی جۆنکووک)

جۆنکووک:سێری سێری سێری(کردیە باوشی چونە دەرەوەی قوتابخانە کردیە ناو ئۆتۆمبێلەکەوە بەڕێکەوتن بۆ نەخۆشخانە سیریان کردە ژورێکەوە بۆ ئەوەی فەحسیکەن جۆنکووکیش تەلەفونی کرد بۆ ماڵەوەی سێری ئەوانیش هاتن دکتۆرەکە هاتە دەروە

دکتۆر:نیشانەکانی ژێ............

ببورن بۆ هەرهەڵەیەکی ڕێنوسیم
ئەزانم کەمیشە بەس قەینا

سێری چ نەخۆشیەکی هەیە؟

ئایە ئەو کوڕەی هێت بۆلای سێری کێیە؟

سێری بۆچی نەخۆشکەوتوە؟

vote

comente

byee

~I knew you at school~J.JK(کۆتای هاتوە✅)Onde histórias criam vida. Descubra agora