eylul

2 0 0
                                    

sabah igrenc alarm sesi ile uyandim.

niye alarm kurdum bilmiyorum. okul yok. o zaman yapcak bir sey de yok o zaman asrivde gezim. cunku neden olmasin.

12 eylul.

okulun ilk gunuymus. felsefeyle baslamisiz yila korkunc. mehmet hoca yine 3 yillik ogrencilerini unutmamasi disinda bir sey yasanmamis.

13 eylul.

zeynep tatilde 11 calisip gelmis bu yuzde derslerde bize anlamadigimiz kisimlari anlatmis. ardindan zeneple tum okulu tavaf ederk sira tasimiz. bir de bugun perde dusmus bu yuzden ing hocasi duvaa tirmanip perdeyi takmaya calismis ben de bunu cekmeye calisirken kendimi cekmisim... 

14 eylul.

bugunde cok sanatsal calismlar yapmisiz. korku temali foto cekimleri. hepsi birbirinden harika burdan fotografcilarimizdan mankenlerimizden tesekkurler iletmek isterim. beni ceset ve cin rolune sokmalari cok saygi deger bir an.

15 eylul.

bugun mickey house rp yapmism. (saclarimi nisan ve zenep yapmisti) ardindan sewal bi foto cekmisiz ea ile asker olmusuz.(editlemesini sewal haret ve ben yapmistik) bugun ogle arasinda vampir koylu oynamisiz ve okulun gizli tarihi odasinda cekimler yapmisiz(padisah olmusum)

16 eylul.

bugun bizi kopek kovalamis amk. ea insaata girim mi girim mi diye saka yaparken bir anda kopekler cikmisti tabii biz kacarken(ea yola atlamisti) zenep iki canta ile yolda kalmisti. sonradan ogrendik ki bizi kopekler kovalarken(3 saniye) ezel ve sewal bunu otobusten izlemis.

19 eylul.

burda yeni sinif acilmisti ve eanin sinifi degismisti ve son bir hediye olarak bir siraya igin bir pornostari diyip tel numaralari yazmsi

20 eylul.

bugun nisan ea ben zenep doner gommeye gitmisiz. ama uzerine 3er 3er meybuz gommustk. ARDINDAN SU SAVASI YAPMISTIK.!!! ea agzini suyla doldurup tukuruyordu.. sonra ikizi katildi ve zenepi kanala kadar kovalayip kizi yere dusurp uzerine tukurmuslerdi. (zenep o gunden sonra hafizasini tekrar kazanamdi)

sinif duvarina afgan zenep suri ea iranli nisan yazmisiz ki o duvara yazilan herkes teker teker gitti..

21 eylul.

zeyneple agdacilik oynamisiz su sisesinin bandina yapistirici surup killarimi almaya calisiyordu sonra bant ter temiz olunca sinirlenip beni dovuyordu.

29 eylul.

el fali bakmisiz. zeynep hepsinden 10ar lira toplayip bu isi ticarete dokucakti ama donem bitti hala yapmadi. ve zeyneple ortak proje almisiz cogdan

eylul ayini boyle gecirmisiz.

1. donemWhere stories live. Discover now