Berkay

9 2 0
                                    

Erayin bakis acisindan:

Bisey hareket ediyordu kafam soguk bir seyin ustundeydi.Gozumu yavasca araladim ve etrafa bakindim.Arabadaydik ve kafam camdaydi.Sok icerisinde etrafa bakarken elimin kelepceli oldugunu farkettim.Sessiz bir sekilde "neler oluyor?" o da bunu duymus olacakki gulumsedi.
"Birsey oldugu yok,Sevgilim."
Sevgilimin ustunu bastirarak soylemisti.
"Nereye goturuyorsun beni sapik"
bende sapigin ustunu bastirarak demistim.O da sinirlenmis olcakki omzumdan tutup kendisine yapistirdi.
"senin sapigin oldugum icin birsey demeyecegim.Evime goturuyorum seni."
"ama ben istemedim..."dudaklarimi buzdum.
bana sarildi ve dediki "az once sana sert davrandigim icin ozur dilerim.bilegin kipkirmizi cok ozur dilerim.melegim sana kiyamiyorum.cok seviyorum seni."
dudaklarini yumusak bir sekilde yanagima bastirdi."Tamam,sorun degil.Ama evime gitmek istiyorum."
"2 gun sonra seni salacagim evine."
Aklima gelen seyle dogruldum.bugun abim askerden gelcekti."BUGUN ABIM ASKERDEN GELECEKTI."
"ona mesaj at ve eve gelince seni aramasini soyle guzelim.gideriz yanina seni uzemem."elimi cebime attim."telefonum nerede?"o da aninda elini alnina vurdu."bendeydi unutmusum,ozur dilerim."telefonu verdi.Abimi aradim 3 kere aramisimdir ama acmadi.
Telefonuma mesaj geldi.
baktigimda abimden gelmisti.

Abimmm♡
:Yoldayim bebegim konusamam suan:(

anladim abicigim.
eve gelince beni ara disaridayim
acil bir isim cikti.seni
karsilayamayacagim.
ozur dilerim

:anladim guzelim
sknti degil:)


gorusuruzz

 
gorusuruz

cok vaktinizi calmak istemiyorum wattpad bile uyardi 45 saniye die
45 saniye size iyi okumalar LWKSMBWMSBSMAB

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

S*ktir.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin