Sadi evlerinde kızı Busenaz kucağında uyuyakalmış şekilde koltukta oturuyordu .Ekranda oynayan karamamba belgeseline görmez gözlerle bakıyordu. Akşamın bu saatinde aklı Songül'de idi. Ankara'ya gideli 2 gün olmuştu. Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından çağırılmıştı. Beraber gideceklerdi ancak Sadi'nin okul programı ve Busenaz'ın kreşinde gezi planı olması nedeni ile Songül'ün tek başına gitmesine karar vermişlerdi. İki gün Sadi'ye 2 ay gibi gelmişti. Yatakta Songül'ün kokusu vardı ama sıcacık bedeni yoktu. Ayaklarının üstüne atılan bir çift ayak yoktu.Sabah gözünü açtığında onu görmemek onu eksiltiyordu. Hele öperek uyandırması yok mu ,nasıl özlemişti karısını..
Busenaz'ın kıpırdanması ile dikkati hemen kızına yöneldi. Annesinin burnunu ve saçlarını almıştı kızı. Yüzüne düşen saçlarını düzeltti ,uyandırmamak için mümkün olduğunca nazikçe toparlamıştı. Sadi bir çocuk daha istiyordu, bunu henüz dillendirmemişti ,Songül ile de paylaşmamıştı ancak şu an en önce istediği Songül'ün geri gelmesi idi.
Busenaz'ı yatağına yatırdıktan sonra, salona geri gelmiş belgeseli izlemeye devam etmeyi planlamıştı. Koltuğa oturduğunda telefonun titreşimini hissetti. Kızı uyanmasın diye sessize almıştı. Busenaz'ı yatırmaya gittiğinde çalmış olmalıydı. Telefona baktığında Songül'ün aradığını ve mesaj attığını görür.
'Hayatım, uyumuş olma ihtimaliniz nedeniyle çok çaldırmadım. Maalesef toplantı bir gün daha uzadı. '
Sadi'nin gelen mesaja canı sıkılmıştı ancak yapacak birşey yoktu. Karısının işi idi bu. Kalması gerekiyorsa kalacaktı. Biraz sakinleşmek için derin derin nefes alır verir. Biraz daha iyi olduğuna kaanat getirince arar Songül'ü .
Telefon çalar çalmaz Songül açmıştı.
So: hayatım..
Sadi :aşkım..
So: toplantımız bir gün daha uzadı.
Sa: Mesajını okudum güzelim. Yapacak bir şey yok. Biz burda iyiyiz . Aklın bizde kalmasın.
Songül Sadi'nin ses tonundan anlamıştı, bu durumdan hoşlanmadığını ama kendisini desteklemek için birşey demeyeceğini de biliyordu.
So: kızımız nasıl?
Sa:Bugün biraz huysuzduk. Seni sorup durdu. Elimden geldiğince anlattım ,iş için gittiğini ama geri geleceğini.
Songül kızını düşünürken ne kadar özlediğini hatırlamıştı cimcimesini.
So: sen nasılsın ?
Sa: iyiyim aşkım..
So: Özlemedin mi beni?
Sa: o kadar özledim ki gelmeni dört gözle bekliyorum aşkım..
So: Dört gözle demek ? Geldim diyelim , şimdi ordayım. Ne yapmayı planlıyorsun ?
Sa: Aşkım ,bu ses tonunun bende ne yaptığını biliyorsun.
Songül kıkırdar.
So: Sadiiii... Hadi anlat bana ... Ne yaparsın ?
Sa: sen yeterki gir o kapıdan, girer girmez olacakları anlatamam yaşatırım aşkım.
SAdi'nin kendisine herşeyi yaptıracak , içindeki tüm duyguları tek bir sözcüğü ile alevlendirecek tonlaması ile konuşmasını duyunca kendi nefesi de hızlanmıştı Songül 'ün. Ateş basmıştı ,Songül'ü.
Sadi kapının çaldığını duymuştu ; okkalı bir küfür savurur.
Songül güler..
So: ne oldu aşkım ,koltuktan kalkmak zor gelecek sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAYASLI AİLESİ -SIRADAN BİR GÜN
RomanceAlternatif olmayan bir evrende olmasını umduğum, tv de muhtemelen izleyemeyeciğimiz bir sahne. Her perşembe evimize konuk olan Songül ve Sadiyi bu sefer wp a konuk edeyim dedim. alevler içerisinde kalma ihtimaliniz var, uyarayım baştan. Yorumla...