Capitolul 4

5 0 0
                                    

Îmi va explodează capul ..daca mai vine vreun nenorocit de gabor să-mi pună întrebări .

Deja am terminat de discutat cu procurorul ..care mi-a zis același lucru ..singurele amprente sunt ale mele ..iar în lipsa de dovezi sunt silita sa stau ani de zile in grota așa plina de jeg ..gândaci și criminali.

Minunat sa zis cu viața mea modesta ...
Aveam și eu o căsuță micuța și drăguță eram fericita că am cumpărat o cu bani munciți de mine ,și un mic autovehicul ..care mă ajuta să ajung la muncă..acum toată societatea mă consideră o criminală cu sânge rece...
Iar daca scap de aici voi fi izgonită din zona ..cetățeni nu vor permite sa duc o viață liniștită.
Îmi simt trupul rece parcă sunt un cadavru umblător ..arat dezgustător ..am un miros ce-mi înțeapă căile respiratorii...privesc cu sila in bucata de sticlă spartă de pe perete ...chipul meu pare îmbătrânit ..ochii plânși și încercănați ..nu mai sunt eu ce-a de dinainte de închisoare..sunt distrusă .
Acum 4 luni de zile mă plângeam de câteva kilograme in plus ..astăzi am scăpat de el ..macar un lucru bun rezultă și din porcăria in care mă băgat viața.
Într-un iad continuu numai îngeri sunt trași la răspundere ..ei plătesc prețul .
Aud pași pe hol..se pare că voi primi o vizita ....






Azaleea 💰

Ucisă de sistemUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum