Siz:-_-şükür
Yazar(ben) :Ehe-
Siz:EHE-HAFİ HADİ ÇABUK
Yazar:ok ok yapıyomEVVVVEEEETTTT MİLLET 192736261920338151418 YILDIR GELMEYEN BÖLÜM GELDİ NEYSE BAŞLAYALIM;
⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠ Creepypasta Tepki kitaplarının, çok nadir karşımıza çıkan, çok enteresan, çok gizemli, hiç klasik olmayan, hiç kimsenin fazla yazmadığı, tepki ile başlamak istedim karanlık bıçaklarım.
⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠Tepki ]Konağa ilk gelşimiz[
Slenderman:bak artık kalacağın yer bu konak alışsan iyi olur ve masky sana kuralları öğretir bak bu arada tüm kurallara uy ve sakın çiğneme ben kurallarımın çiğnenmesinden nefret ederim.
Jeff The Killer:HAH........ Selam dostum ben jeff bıçaklatıma dokunma ve onlardan uzak dur bu bana yeter.
Offenderman:hoşgeldin y/n seni buarada görmek çok güzel tatlım.
Jane The Killer:ben Jane Jeff'in düşmanı ve öhöm öhhhmmmm bak ne yapıyorsan yap ama........ALLAH AŞKINA JEFF'İN O TOXİC FANLARINDAN ÇIKMA zaten burada bir tane var daha fazla çekemeyiz.
⚠Kalın yazılar Sully'nin söyledikleri⚠
Homicidal Liu(Sully) :hoşgeldin sen y/n olmaljsın ben Liu buda-kısaca ben Sully benden uzak ol ah sully ah neyse umarım burada aklını kaybetmezsin ha ihanet edersen *kıkırdama time vol1*ÖLÜRSÜN- ÖLÜRSÜN.
Nina The Killer:hoşgeldin ben Nina JEFF'E DOKUNMA SAKIN neyse by by*gitti yandere*.
Nina The Killer2:ehm-ee selam dostum hoşgeldin dostum ben Nina ehmm sigara ister misin?
Ben Drowned :*kaldır mı kafasını oyundan tatlı okuyucum hmgh?*.
Dark Link:*bak bak yazardan sana tavsiye yukarı bak*.
Red Angel:*ıslık time*fıstık hoşgeldin y/n ben Red Angel ama sen bana Ray ve ya Ra diye hitap edebilirsin y/n'ciğim.
Masky:bak Allah aşkına o kadar kural öğrettim biri bile çiğnediğiniz zaman "aaaaaa unutmuşum amaaaaa" deme........ VALLA KAFANI KOPARTIRIM ve ben Masky Slenderman'in proxysiyim yani vekiliyim neyse ben antrenman yapmaya gidiyorum by by.
Hoodie:ben Hoodie yeni geldin tanıştık bitti gitti şimdi gözümün önünden kaybol. (-_-).
Ticci Toby:m-m-merhaba dos-tum be-b-en ben Toby sen-d-de y/n olmalısı-n konağa aramıza hoşgeldin.
Clockwork:tic tok tic tok umarım senin için zamanın dolmaz^^ben Clockwork sen y/nsin hoşgeldin.
Laughin Jack:AHAHAHAHAHAHAHAHA HOŞGELDİN HEDİYE OLARAK ZEHİRSİZ BİLİNMEZ Kİ BELKİ ZEHİRLİ ŞEKER AL HADİ BEN LAUGHİNG JACK AL ŞEKER AL AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAGAGAGAGA*haklı olarak almadın*.
Eyeless Jack:Ben Jack....Eyeless Jack böbreğin taze ise bana verebilirsin yada başka bir yerini omuz, kol, bacak hiç fark etmez. (Ej sadece böbrek yemez sadece faw organ böbrek tır onun için kurbanının her yerini yer ve Hamam böceği de yer Ej olmak mideli(!)).
Nurse ann:ben Nurse Ann sen sadece Ann diye bilirsin hemşirelik bir durum olursa baba gel yeter y/n.
D.R. Smiley:ben buranın doktoru gibi bir şeyim aaaaaamaaaaannn ben buranın doktoruyum işte yaw neyse adım D.R. Smiley kırık çıkık olusa bana gel.
D.R. Pain:*yukarı bak ama isimleri farklı oku bu ikisinin ismi aynı değil sonuçta eldndoddm BULAMADIM NE YAPAM YAW DŞXNEŞZNDSÖZMZÖSÖ*.
Judge angels:*bulamadım ehe-*.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA X TEPKİ
FantasyHeh bu hesaptan devam tepki kitabına ve bu arada yorumlarda "yok olmaz Jeff böyle yapmaz" "slender böyle yapmaz" "o böyle yapmaz" "o şöyle yapmaz" falan DEMEYİN çünkü zerre umurda dahi olmaz boşuna yazmış olursunuz gerçekten boşuna olur ben burada k...