╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍╍Taehyun, elinde tuttuğu kalemi bir ileri bir geri hareket ettirerek önündeki kağıda incelediği mineral ve dokuları not etmeye başlamıştı.
Uzun süre laboratuvar ortamında ve sürekli oturur pozisyonda olduğu için her yeri uyuşmuştu.
İçeriye ortağı Soobin'in gelmesini beklerken omuzlarını dikleştirerek üzerindeki önlüğü düzeltti.
Cam kapı itilerek açıldığında dönen sandalyeyi o tarafa çevirerek elinde cam tüpler ve kağıtlar sıkıştırılmış uzun bedene baktı.
Şikayeti varmış gibi koruyucu gözlüğü çıkarıp Taehyun'a döndü.
"Nasıl gidiyor?"
"Aynı. Fazla bir şey çıkmıyor. Tıkanıklık dolu. Bu çevrede fazla bir şey yok. Normal taş, kum ve dağ çakılları. Bu gidişle aradığımız şeyi bulamayacağız."
Soobin burun kıvırarak sandalyeye oturdu.
"Bu gün çok ayrılan oldu. Kimse bölgede kalıp araştırma yapmak istemiyor. Hepi topu 7 kişi istikrarla çalışıyor."
Taehyun yanaklarını şişirdi ve önüne döndü.
"Ne aradığımızı bilsek ona göre önüne sunacağız ama başkan ekibi taşımamakta ısrarlı. Biz ne arıyoruz burada incelerken?Neyi göstermemiz lazım?"
Soobin kenardaki kutuyu yanına çekerek tüpleri içine dizmeye başladı.
"Görünce anlarsınız dedi o kadar."
Taehyun yorgunca başını yana yatırdı. Ne aradığını bilmemek sinir bozucu olmaya başlamıştı.
Cam kapı tekrardan itilip açıldığında Soobin gözlerini topuz saçlı asistana çevirdi. Burnunun ucundaki gözlükleri ve ukala bakışları Soobin'i aşırı gıcık ediyordu.
"Profesör Lee hepimizi toplantı salonunda bekliyor. Çabuk olun." diyerek etrafa bir bakış attı.
Taehyun ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
Ardından dönüp yüksek sesli topukları ile gözden kayboldu.Buna karşı Soobin hızlıca ayağa kalktı. Kıvırtarak kapıya yürümeye başladı ve ağzını oynattı. Taehyun kaşlarını çatıp başta ne yaptığını anlamasa da taklit olduğunu fark ettiğinde gülerek geri yaslandı.
"Ciddi olmamız gerekiyor Soobin."
Soobin gözlerini kısarak nefes verdi ve eline bir defterle kalem aldı.
"Uyuz oluyorum bu kadına. "
Taehyun, sırıtarak kafasındaki gözlüğü çıkardı ve ayağa kalkarak not defteriyle beraber kalemini eline aldı. Soobin'in arada bir komik olması iyi geliyordu.
"Laboratuvar'da kamera var." diyerek bir uyarı yaptığında, cam kapıdan çıkarak koridora çıktı.
Soobin, arkasından apar topar gelerek folyodan boruya benzer koridorlardan geçmeye başladılar.
"Oturup bizi izlemiyorlardır." diyerek tedirgin bir açıklama yaptı.
Taehyun içi rahat etsin diye başını sallarken ana salona gelip koltuklara yerleşti.
Büyükçe bir salon olmasına rağmen az kişilerdi. Altı aydır bu bölge de araştırma yapıyorlardı, sürekli başa sarıp memnun edilecek bir ilerleme kaydetmedikleri için ekip gittikçe azalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐒𝐭𝐨𝐧𝐞 || 𝐓𝐚𝐞𝐠𝐲𝐮
FanfictionKang Taehyun ve Choi Soobin değerli taşları araştırıp oluşumunu inceleyen iki bilim insanıdır. Kendilerini tesadüfen tanımlayamadıkları bir sürü değerli taşın içinde bulurlar ve ana maddeyi almak için büyük bir uğraş içine girerler. Taşların enerjis...