балади про море і "друзів".

339 20 5
                                    


березень нагадував про себе тільки на календарях, по усіх вулицях це лежав сніг і холодний бруд, який люди чоботями приносили додому. автобусна зупинка не зустрічала фелікса своєю красою, йому це не було потрібно. він знає, що його ніхто не чекає, і якщо його не буде - ніхто не помітить. це не було проблемою, він звик навіть до того, що інколи його одноклассники думали що він новенький. вони просто звикли до його присутності, але ніхто не ліз під руки і в душу. в нього не було кращого друга, бо він не приймав тих, хто має хобі чи улюблене діло. бан чану іноді здавалося, що цей світ витискає фелікса з своїх обіймів. що цей світ дав йому стільки ненависті, щоб він ніде не став потрібним і близьким. щоб у будь який момент його можна було вичерпнути з списку, і ніхто цього б не помітив.
до школи від автобусу ще хвилин двадцять, але це не ж проблемою, поки фелікс цього не помічає. він нікуди не поспішає, і не помічає скільки часу він витрачає на дорогу. в його голові постійно живе шум моря, а карі очі помічають тільки синій. його ластовиння стало ще яскравіше, бо почало гріти сонце, але він ховав його. подалі від очей, що шукають міські плітки, подалі від злих язиків, що з кожним словом знищують одну яскраву крапку. він ховав їх, ніби ластовиння - це все із чого він створений. ніби в нього немає інших якостей і звичок, ніби в цього немає карих очей і освітленого волосся.

стіни школи були яскраво розмальовані тільки на поверхах у молодших класах. ніби тим, хто перейшов цифру «4» у житті не потрібно жодних фарб. він ненавидів за це школу, але ніколи про це не скаже. він ненавидів ще багато-багато чого, але про це знали тільки ті, хто бачив його ластовиння: бан чан, джисон і кім синмін. всі троє знали, що ховають за собою цятки на обличчі, і скільки розпачу кожен раз горіло на його щоках.
цього ранку нічого не змінилося. фелікс прийшов не перший і не останній, цього достатньо, щоб ніхто його не помітив. сидів він теж десь посередині, у ряду біля вікна, кожен раз дивлячись як повільно сонце котиться, і як з переміщенням змінюється градус тепла на вулиці. думки перервалися голосом, повернувши від спостерігання за сонцем.
- о, ти сьогодні раніше за мене. щось сталося? - за тією ж партою, але іншого ряду, сидить лі мінхо. він тільки прийшов і ще повільно розкладав щось, але більше не дивився на фелікса.
- маршрутка раніше приїхала, ніяких секретів. - фелікс обернувся на голос, а потім поклав голову на парту, імітуючи сон. цей галас в класі не дасть йому заснути, це заспокоювало і одночасно роздратовувало.
- ні, дай вгадаю. - мінхо сів на стілець, і олівцем вказав на співрозмовника. - ти вийшов раніше, щоб поїхати іншою маршруткою, так? - його очі хитро посміхнулися, ховаючи дитячі цікавість і щирість. фелікс проігнорував, але цього достатньо щоб мінхо зрозумів, він вгадав. не те щоб це вперше, але мінхо все ж таки радий своєму мисленню. вони обидва розуміють, що фактично вони незнайомці. їх об'єднують тільки стіни школи, і поза нею вони жодного разу не бачились. вони не знають нічого окрім прізвища і віку, можуть описати один одного ззовні, але вони не намагалися дізнатися що ховається під цією оболонкою.
голова зовсім не цікавилася чужим нутром.
не цікавилася, але знову фелікс повторює «тільки якщо це не той хлопець біля моря і скель, з родимкою під оком.»
його хотілося шукати і вивчати. дізнаватися, чому він знаходиться на тих берегах, і чому він впав? навмисне чи це фелікс його штовхнув? чи присниться він знову, і що скаже наступного разу. чи є якийсь спосіб знову покликати його, щоб знову спіймати його очима і не дати впасти у льодяну воду.
за вікном холод, а у приміщенні люди і духота. сидіти у теплі однозначно краще, але присутність людей переходила з спокою у нервозність, і фелікс знову розчесував руки і шию, швидко ковтаючи гаряче повітря. слух ловить кроки та сміх, чиїсь голоси та свист вітру за вікном, слова, які у голові фелікса не пов'язувалися в речення. він не чув. він знову був один. один там, де ніколи не було потреби у соціалізації та в людях. усі шорохи і звуки зупиняються шкільним дзвоником, і люди стають не однією чорною купою, а частинками окремо, сідаючи за парти.
по коридорах у цей час гуляє тиша. вона забирається на стіни і тікає від дверей, де чути голоси викладачів. шукає таке ж місце, де хотів би опинитися фелікс. тиша шукає спокій і «місце буття», де зможе стати єдиною, хто ніколи не відчував крові на своїх долонях. по коридорах все ще ходять люди, вони заганяють тишу під батареї, вбиваючи її вібрацією підлоги від кроків. тиша ніколи не зможе бути самотньою, вона не зможе стати собою.
фелікс не чув як вона під його партою. йому майже байдуже на все, окрім його нервової системи. руки самі пишуть конспекти, створюючи на передньому пальці шрам у вигляді пухирця. ці стіни ховали все життя, змушуючи відчувати сум, втому, і ненависть.
ребра ламалися від подиху людей у кімнатах. сонце пекло у спину, ніби залишаючи тіло хлопця назавжди на цій парті. люди все ще продовжували щось казати, звати, чекати. фелікс ще ніколи не відчував себе настільки зайвим. його не питали, ніби відчували, що його в цій кімнаті не існує. вчитель кидав на нього погляди, але це єдине, що відчував на собі фелікс. його питали тільки на контрольних, аби він мав хоч якісь оцінки. це було гарним варіантом, щоб відганяти від себе увагу, але залишатися на одній площині з відчуттям людей поряд.

мені приснився янгол//хьонлікси//Where stories live. Discover now