Idő ugrás másnap
Laciéknál vagyok mivel Dani koncerten van .
S/L: Hugi?
Kérdezte Laci majd rám nézett.K: Na mivan?
Kérdeztem bunkón.S/L: Annyira bunkó vagy mostanság.
Mondta majd csippant a telója.K: Már megint Danit akarjátok bedrogozni vagy mi?
S/L: Nem is akartuk soha....
Nem bírta befejezni Laci mert Kevin közbe szólt.Kk: Kuss Laci . Amúgy Laci mikor mondod el neki a full igazat?
Kérdezte Kevin majd Lacira nézett.K: Álj mivan?
Kezdtem el kiakadni ,de Dani jött be az ajtón.D: Csőztök, Szia kincsem köszönt Dani majd le ült és valaki írt neki.
D: Kicsim meg nézed ki az?
Kérdezte Dani majd elment a mosdóba mire ezt látom:
D: Na ki az baby ?
Kérdezte Dani majd leült mellém.K: Manu.
Mondtam majd oda adtam a telóját.D: Amúgy ,Laci láttam az insta storidat .
Mondta majd mosolyra húzta a száját.K: Igen azt én is .
Mondtam majd összenéztünk Danival.D,K: Na és ki az?
Kérdeztük Danival egyszerre.L: Luca .
Mondta Laci büszkén.Kk: Na végre van 1 olyan csaj aki eltűri a képed.
Nevetett Kevin.D: Na igen, de nekünk mennünk kell
Elköszöntünk és haza indultuk.K: Mi van a csajjal?
Kérdeztem Danit aki vette a lapot.D: rendben van minden fasza csak utál engem.
Mondta miközben beléptünk az ajtón.K: Hát mér mit vártál?
Kérdeztem Danit.D: Nem tudom,de azt tudom hogy téged igen .
Mondta majd felvett és csókcsata vette kezdetét.
Lekerültek a ruhák és megtörtén a 🌟MAGIC🌟.Sziasztok tudom hogy sokáig nem volt rész és igérem hogy tél végére vissza térek a rendes kerékvágásba de most azonban más könyveken dolgozok és majd azis kifog kerülni de az csak Tavasszal vagy később de azt is igérem hogy ebben a storyban hosszabb részek lesznek lehet hogy csak igérgettem eddig de mostantól hosszabbak lesznek a részek na pusszancs