1

113 3 0
                                    

Eram o simplu copil al străzi până am fost luată de niste oameni și dusă pe o planetă îndepărtată de tera.
Mă plimbam pe străzi așteptând ceva de mâncare , multi oameni văzând un copil de 13 ani in haine jerpelite ai zice că li s-ar face mila dar nu.
Totul a fost normal până am fost luată cu forța de niste persoane și dusă pe alta planeta . Pandora.
Fusesem luată mai mult pentru a fi o jucri pe care o poți lovi de fiecare daca când te enervezi , plictisești, etc.
Până când li se acrisera de mine și fusesem aruncată că și un gunoi în pădure.
Un loc uimitor ,frumos colorat de culori neon. Pe cât de frumos era pe atât de periculos era pentru un Na'vi ba aminte pentru un om .
Cumva am putut fi lăsată în pace de monștri așa cum îi numeau cei de la bază. Până dimineața ajunseserăm la un fost sat populat de către Na'vi . Acolo auziserăm la vreo 20 m de mine  un sunet ca de pași și după negru .
M-am trezit mi târziu legata de o liana grasa , in jurul meu erau vreo 4 Na'vi tineri doi băieți aproape la aceiași vârstă cred și două fete un mai mare și una micuța , se uitau cu , curiozitate la mine, până un adult Na'vi se apropiaseră.
"Departativa de ea , nu este de joaca cu oamenii cerului."-.....
" Da tată"......., ......., ....., ......
"Plecați " .....
Imediat după impuls toți plecaseră.
" Cum te numești ?" -....
"As putea pune aceiași întrebare" spun Fra a schit vrum sentiment
Persoana mai învățat nu a răspuns nimic decât uitanduse serios la mine .
"Nu am un nume" spun lasanduma pe spate sprijininduma de perete .
"Ce varsta ai?"....
"18 of age sir" spun uitanduma amuzat la el din cauza interogatoriului.
"Ce căutai în pădure" ...
" M-am gândit că e o seara minunata pentru o plimbare nocturnă"
" Cine te-a trimis" ...
"Nimeni" spun deja satula de întrebări
Nu mai întreba nimic și pleacă.

......

Trecuseră deja o săptămână de când eram "sechestrată" de către acei Na'vi
Bărbatul în vârstă se apropie de mine și ma duce langa cei 4 copii și uitanduse la ce mai mare în vârstă ii ordonă.
"Stai cu ochii pe ea" ...
" Da sir"....
Încep să râd și mă uit la cei doi și ei uitanduse la mine in schimb .
După ce Na'vi ul în vârstă plecasera , cel mi tânăr venise la mine și se uită atent la mine
" Tuk înapoi ști ce a spus tata"... Fata mai în vârstă uitanduse la ea
" Îți este foame ?" ... Mă întreabă băiatul mai tânăr
" Nu, mersi" spun uitanduma la el
"Eu sunt Lo'ak " spune arătând semnul lor caracteristic de "te văd"
" Îmi pare bine de cunoștință , te văd" spun înclinând capul
" Ai vreun nume sau..." Fata mai în vârstă
"Nu am un numea " spun uitanduma in jos
" Y/n!"- strig Tuk in timp ce rade
"Drgut" spun in timp ce ii zâmbesc
"Terminați , nu mai vorbiți cu ea , tata se va supăra" .... Băiatul in vârstă
Mă uit in jos deranjată de cuvântul tata.
"Termina, nu va afla , nu e că și când ar putea face ceva Y/n" "scuzați-mi fratele , el este Neteyam, cel mai mare frate " spune Lo'ak arătând spre băiatul bosumflat
Am incercat sa fac "Te văd " dar e mai greu când ești legat.
După ceva timp venisera și tatăl celor tineri și eu ajunseserăm înapoi la locul meu .
___________________________________
Îmi cer scuze pentru greșelile gramaticale!!!

Neteyam x readerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum