Lütfen şarkıyı dinleyerek okuyun.. İnşallah 2. Bölümü beğenirsiniz.. :)
Ekim zamanla yeni okuluna, sınıfına, arkadaşlarına alışmaya çalışıyordu. Nurdan 9. sınıflardan Cem adında bir çocuktan hoşlanmaya başlamıştı ve bir gün tenefüsteyken Cem'i görüp koşarak yanına gitmişti. Tabiki Ekim onu yalnız bırakır mı? O da hemen Nurdan'ın arkasından koşarak yanlarına gitti. Nurdan Cem'e 'Senden hoşlanıyorum.' dedi. Ekim ve Cem bunu hiç beklemiyordu tabikide. İkiside saşkın bir şekilde Nurdan'a bakıyordu. Cem telefonunu Nurdan'a uzatarak numarasını yazmasını istedi. Nurdan'ın telefonu serviste olduğu için numarasını veremedi fakat okuldayken görüşebileceklerini söyledi. Cem ile el sıkıştılar ve tabiki tatlı tatlı gülümseşmelerini eksik etmediler. Ekim ile Nurdan tenefüslerde devamlı Cem'in sınıfına gidiyorlardı. Tabikide Cem de yanına Koray adında bir genci alarak tenefüslerde görüşüyorlardı.
Günlerden bir gün Cem, Nurdan, Ekim, Koray tenefüse çıktılar. Bahçenin en kenarına giderek duvara yaslandılar. Cem ile Nurdan konuşurken Koray telefonuyla uğraşıyor, Ekim ise arada Koray'a bakıyordu. Evet, Ekim koraydan hafif bir hoşlanmaya başlamıştı ama kendine bile itiraf edemiyordu.. Ekim sıkıntıdan dayanamayıp Koray'a 'Neden hep telefonunla oynuyorsun? Korkma yemem seni.' dedi. Koray ise gülerek 'Yiyemezsin zaten.' dedi. Ekim çok sinir olmuştu. Koray ha bire telefonunun ekranını silip duruyordu. Ekim yinr konuşmaya çalışarak 'Neden hep telefonunun ekranını siliyorsun?' diye sordu. Koray da bilmiş bir şekilde cevap vererek 'Seninki gibi olmasın diye.' diyerek Ekim'in telefonunu gösterdi. Ekim daha da sinir olmuştu.. Günler böyle devam ederken Ekim iyice hoşlanmaya başlamıştı Koraydan. Bi gün Ekim ile Nurdan Cemlerin katına gidiyordu ki bir de ne görsünler? Koray'ın kolundan iki kiz tutmuş çekiştiriyorlardı. Ekim hemen sinirden okulun arka bahçesine gitti ve ağlamaya başladı. Arkasından koşa koşa Cem ve Nurdan gittiler. Ekim sinirden ağlayarak 'Salağım ben salak! Daha kaç günlük tanıdığım çocuğa güvendim! Onun yaptığına bakın kızların dokunmasina bile izin veriyor!' diye bağırarak ağlıyordu. Cem ve Nurdan ise onu sakinleştirmek için çabalıyordu ama nafile. Nurdan da çok sinir olmuştu. O gün okul çıkışında Cem Ekim'in yanına gelerek numarasını istedi. Ekim şaşırmıstı. Cem 'Nurdan'a ulaşamazsam seni ararım.' dedi. Ekimde numarasını verdi eve saat tam 16.00' da 'Selam' diye bir mesaj geldi. Ekim hemen whatsapptan kim olduğuna bakmak için rehbere ekledi. Ve Koray'ın olduğunu gördü. Ama hiçbir şey çaktırmadan 'Kimsin?' diye mesaj attı ve tam 4 EKİM 2013 16.00 da konuşmaya başladılar. Artık okulda tenefüslerde 4'lü olarak takılıyorlardı ve en önemlisi birbirlerine laf sokmadan, gıcıklık yapmadan konusabiliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafeler Sevmeye Engel Değil
ChickLitGerçek bir hikayedir. Mesafelerin aşka, sevgiye engel olmadığını herkes görsün bilsin. Araya yolların girmesine izin vermedikten sonra şehirlerin bir önemi yok. İnşallah beğenirsiniz..