Беше само една седмица от лятото преди последната година и вече копнеех училището да започне отново. Колкото по-малко време прекарвах вкъщи, толкова по-добре бях. Чувствах се егоист да избягам в собствения си малък свят, докато майка ми не можеше да си позволи такъв лукс. Преди години я попитах защо не напусна баща ми и не ме вземе със себе си, но тя бързо прекрати този въпрос. Никога повече не попитах. Беше невъзможно да пропусне страха в очите й при самата мисъл за това.
Моята страст бяха колите. За да бъда по-конкретна, страстта ми беше да реставрирам моя Chevrolet Camaro SS Convertible от 1969 г. Обичах всичко механично. Намерих спокойствие в това да разбера как работят нещата и да ги поправя, когато не го правят. Работех на непълен работен ден за Карл и Роджър в техния автосервиз и каросерия в замяна на това, че ми позволиха да съхранявам моето Camaro в един от техните празни отделения и да работя по него, когато времето позволява. Мисля, че се смилиха над мен предвид положението ми у дома. Не беше голяма тайна. Баща ми беше прочутият градски пияница и всички знаеха, че е вдигнал ръка на майка ми и мен. Беше просто едно от онези неща, за които всички шепнеха, но все пак намериха облекчение, че собственият им живот не е центърът на градските клюки.
Намерих старото очукано Camaro на сметището миналото лято, докато отчаяно се опитвах да отвлека вниманието си и Карл ми помогна да го изтегля обратно до магазина му за безопасно съхранение. Оттогава бях вложил цялото си време и енергия, за да го върна към живота. Целта ми беше да го завърша до края на последната година, но не бях сигурен дали това е осъществимо. Никога не боли да мечтаеш.
Този малък град Подунк беше единственото място, което познавах и мечтаех да го напусна и никога да не се върна. Съдържаше твърде много ужасни неща, от които трябваше да избягам. Това беше типичният малък град. Беше някак разделено между семействата с късмет като моето и семействата, които бяха добре и имаха пари за изгаряне с всичко останало между тях.
В стремежа си да обърна гръб на това място започнах да кандидатствам във всеки колеж, който успях да намеря и който имаше отдел по машинно инженерство, но досега не бях чул нищо. Може би беше твърде рано да кандидатствам. Независимо от това, ако не получих стипендия, вероятно дори нямаше да мога да отида в колеж. Поставих проучване на финансовата помощ на върха на моя списък със задачи за лятото. Нямаше начин баща ми да даде дори едно пени за нещо, което би ми било от полза. Той не работеше. Той седеше цял ден, пиейки и залагайки, докато събираше чекове за инвалидност. Брат ми Дайсън допълваше доходите, тъй като градовете отиваха при хора за трева и хапчета. Той наистина не беше по-добър от баща ми. Дайсън завърши три години преди мен и нямаше амбиция да бъде нещо друго освен градския наркодилър, финансиращ баща ми.
YOU ARE READING
Причина и Следствие/Cause and Effect
RomanceБо и Лорън започват като млада любов докато един ден един единствен момент променя всичко Когато се срещат отново като възрастни ще могат ли да намерят онази връзки от преди много години поглед към това как животът може да се промени за един миг и в...