Float

67 5 5
                                    

      Sunetul ploii ce lovea pământul se auzea asurzitor in încăperea goală. Picurii grei înțepau pământul asemenea acelor, fiind luati si aruncați de către vântul nestăpânit în atmosfera placidă ce înconjoară pământul. Vuietele vântului încercau din răsputeri să depășească bucata de sticlă ce îl separa de interior, insa asta fiind imposibil.

      Vremea era specifică anotimpului în cauză. Era septembrie, sau era octombrie? Cine mai numără? Oricum timpul trece prea repede.

      Ruth nu înțelegea. De ce totul se mișcă atât de repede? Prea repede. Acum ceva timp asta ar fi bucurat-o atat de tare însă acum își da seama că așteptatul a luat sfârșit, iar asta o înfioară.

     Podeaua rece îi scăzu temperatura corpului, pătură ce statea așezată pe umerii ei nu făcu decât să fie un alt obiect din decorul banal al încăperii in care se afla. Incapere ce i-a fost casa pana acum.

      Fiorii îi strabat corpul firav și înghețat la gândul că șederea ei acolo va lua sfârșit peste treisprezece ore. O ora și o jumătate de zi. Peste patruzeci și șase de mii opt sute de secunde ea va trebui sa părăsească încăperea și clădirea în care se afla. Un număr așa de mare însă, pentru Ruth numărătoarea inversă începuse. Asta o frustra și o făcea să se agite însă, docorul  O'Connor îi explicase cum poate trece peste aceste scăpări. 

      Inspira și expira ușor încercând să își deplaseze gândirea din aceea ideie spre un alt punct insa asta i se parea imposibil în acel moment. Fără să-și dea seama pieptul ei începuse să se ridice în mod alert dupa fiecare secundă.

      Suflul ei fusese taiat după auzul unui sunet asurzitor din incapere. Era ceasul ce indica ora doisprezece noaptea. Cum a trecut timpul atât de repede?  Cum a trecut viata atât de repede?

      Fata simțea cum că totul a început de la întrebarea asta. Cum de la întrebarea asta a ajuns ca Ruth Moore, un copil simplu de șaptesprezece ani să ajungă să fie închis în spatele unor pereți și a unei camere cu o fereastră, fiind diagnosticată cu depresie clinică, posibil ceva asemănător, nu își putea aminti cu exactitate, însă asta până atunci.

     

 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

FloatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum