|˙EPLASODE˙28˙|

561 78 0
                                    

تای:هەمووساڵێک بەتەنهادێیت بۆئێرە(کاتێک هێشتابەردەوام بوو لەبۆنکردنی)

شیا:نەخێر لەگەڵ مەیک(یاری بەقژی ئەکرد)

تای:من ڕەقم لەوسمۆرە ناشرینەیە(زیاتر سەری لەنێو ملی نوقومکرد)

شیا:ههه،بەڕاست بۆچی(یاری بەقژی ئەکردو پێ ئەکەنی ئەیزانی تای غیرە لەسمۆرەکەئەکات)

تای:تەنها زۆرم ڕقلێیە زۆر نزیکی مەبەوە(ماچی بچوک بچوکی ئەکرد)

شیا:ئەوتەنها سمۆرەیەکە بۆیە خۆشت بوێیت(بەهێمنی و خەندەوە)

تای:ئمم،هەوڵەدەم(باوشەکەزۆر توند ترکردەوەو شیای بەتەواوی نوساند بەخۆیەوەو ماچی ملی ئەکرد،،،،پاشان هەردووکیان خەوتن)

(بــــــــەیـــــــانی)

تای به خه به ر هات بینی که فریشته که ی نوستوه (ماچێکی لێوی شیای کرد و چوبۆگه رماو) تای خۆیشوشتو هاته ده ره وه. ته نیا رۆبێکی. گه رماوی له به ردابو. به شی سه ره وه ی دیاربو. قژه ته ڕه که ی به سه ر ده موچاویه وه بو. (ئه وزۆرهۆت ده ره که وت)

(شیا به ده نگی ده رگای گه رماوه که خه به ری بویه وه و.چاوی کرده وه بینی کەخۆشەویستەهۆته کەی لەبەرده میدایه)

شیا/ ئ ئه و به راستی ناکرێ هێنده هۆت بێت. (له ژێر لێویه وه وتی به ڵام تای گوێی لێبو)

تای:همم بەی بی دیارە بەدڵتە(بەفیزەوە)

شیا/ ها چی. باسی چیه که ی(به تێنه گه شتنه وه سێری کرد)

(تای ڕۆیشت و کەمەری شیای گرت شیا دەستی بەسینگە ڕوتەکەیەوە گرت جەستەیان بەتەواوی نوسا بەیەکەوە)

شیا /ئ ئێ تای ئه وه تۆچیه که ی(به شۆکه وه)

تای:تۆموڵکی کیم تایهیۆنگی(بەسەوتەگڕەکەی)

(شیا دورکه وته وه)

شیا:یاا. کیم تایهیۆنگی نه فره تی واقسه مه که. ئه وه من شێته کا نامه وێ کۆنترۆڵ له ده ست به م. (به گوناحی)

تای:هێی تۆموڵکی منی ئایا ناتەوێت ببیت بەهیمن(بەپرسیارەوە سەیری ئەکرد)

شیا /به ڵێ به ڵام ئێستا نا

تای:بۆچیی نا(هەنگاوێک چوە پێشەوە)

شیا/نابێت چونکه هاوسه ری من نیت

تای:بەزوترین کات هاوسەرگیری ئەکەین فریشتەکەم(هەنگاوێکی تر چوە پێشەوە)

شیا /جارێ ئاماده ش نیم بۆهاوسه رگیری(به هێمنی)

تای:مەبەستت چیە(وەستالەشوێنی خۆی)

شیا/ماوه یه کی تر بیرله وبابه ته ئه که مه وه هۆکاری خۆمم هه یه (وایوتو ڕۆشت)

تای:هەھ،واتا نایەوێت لەگەڵم بێت یان باڕی پێم نیە یان درۆی کرد کەوتی خۆشم ئەوێیت(بەتوڕەی و بێ باوەڕی)

(تای بەدوەی شیا ڕۆی چوە هۆڵەکەو قۆڵی شیای گرت و سوڕاندی ڕوی کرد لەخۆی)

شیا/یا چیته وێ تاتا

تای:بۆچی نا ئایا خۆشت ناوێم یان باوڕت پێم نیە یان هەر هۆکارێکی نەفرەتی بێت بۆچی(بەتوڕەیەکی زۆر هەرکەسێک بی بینیا ئەتۆقی)

شیا/تۆبۆوا توره یت خۆوتم جارێ ئاماده نیم(به هاوار)

تای:شیا دڵنیام هۆ کارێکی تری نەفرەتی هەیە ئەو هۆکارە نەفرەتیە چیە(بەتوڕەی هەوڵی ئەدا لەسنور دەرنەچێ)

شیا/شتێکی وانیه ته نیا ئاماده نیم

شیا/ئ ئه وه تۆباسی چیه که ی ها. من تا ئێستا که سم به دڵ نه بوه جگه له تۆ. گه مژاا (به هاواره وایوتو ڕایکرده ژوره که ی)

تای:ئای نەفەرەت من چیم کرد(بەتوڕەی و ئەیدالەسەری خۆی)

(چوەسەرەوەو دەرگای ژوورەکەی شیای کردەوەو ڕۆیشتە ژوورەوە)

شیا/بچۆده ره وه تای نه فره تی(به هاوارو گریانه وه)

تای:هێی هێی ،هێمن بەچاوجوانەکەم تکایە مەگری من تەنها توڕەبووم نەم زانی ئەوکەسە خۆمم تکایە ببورەشێی(ڕۆیشتو زۆر بەتوندی باوشی لێیدا)

شیا/دورکه وه. گه مژا. تۆچۆن شتی وائه ڵێ ها. (ئه یداله سینگی تای)

تای:(باوشەکەی زۆر توند تر کردەوە)تکایا ببورە خۆشەویستم بەڵام من غیرە لەسێ بەرەکەتیش ئەکەم تکایە تکایە ببورە ئازیزەکەم(زۆر بەتوندی باشی لێیدا)

(شیا له گریان وه ستا)

شیا: یا،تاتا قسه که ی خۆت بیرماوه

شیا/من ئیتر تۆبه بونه وه ر بانگه که م

تای:هەرشتێک تۆ بتەوێت فریشتەکەم(بەخەندە بۆکسەکەی)

تای/هم شیا بۆ ناته وێت هاوسه رگیری بکه ین. ئاستێک هه یه که من نه یزانم(به نیگه رانی)

شیا/یا تاتا. شتێکی وانیه ته نیا ئه ترسم(سوربویه وه)

ت

ای:یااا،زۆر جوانی کەشەرمەکەیت،وەپێویست بەترس ناکات هەر خۆی تۆ هەر هی خۆمی(شیای هەڵگرت وەک بووک)

شیا/تای تکایه. شتی هه ڵه نه که ی(به داماوی)

تای:ئمڕۆ تۆهی منیت باوەڕت بەبونەوەرەکەت هەبێت(بەڕێ کەوت بۆ ژورەکەی شیا)

تـۆڵەڪردنەوە(ڪۆتای هاتووە)Where stories live. Discover now