Rozdział 2 Magia alicorna

23 0 0
                                    

Sunny Starscout razem z przyjaciółmi wyczyściła lustro i podziwiała jego blask w pewnym momencie Sunny została otoczona przez magię i zmieniła się w alicorna a Hitch który właśnie wyszedł z piwnicy z książką o historii zamku Canterlot był w szoku razem z Zipp Pipp I Izzy
Sunny podeszła do swojego przyjaciela I wzięła książkę i poszła do siebie.
Pipp uznała że lepiej będzie jak pójdzie pisać nową piosenkę bo ma na nią pomysł Hitch zdecydował że wróci na komisariat do Sparkiego a Zipp Storm zaczęła przeglądać książkę z znaczkiem Sunset i Twilight ale moc Sunny Starscout aktywowała magiczne lustro o czym żaden się nie zorietował.
Sunny siedzala w swoim pokoju w Bride House i czytała historie Canterlotu w pewnym momencie jej uwagę przykuł wizerunek lustra oraz różnych faz księżyca .
Podekscytowania klacz pobiegła do Zipp żeby pokazać co znalazła Zipp poruszyła się i zaczęła przeglądać dział o lustrze i podeksytowana pisla
-Mamy to! To lustro to przejście do innego świata które otwiera się raz na 30 księżyców.
Podekscytowana Sunny podskoczyła i radośnie nucąc chciała pójść do siebie aby przy pomocy lusterka znów stać się kucykiem ziemskim ale jej uwagę przykuł lampion który bardzo mocno błyszczał.
Po chwili obok niego bojawila się korona na której kamień wyglądał jak znaczek Sunny. Sunny Starscout spojrzała na koronę i używając swojej magii założyła ją w tym momencie poczuła się pewniejsza i spojrzała do lustra i stwierdziła że ta korona jest boska po czym poszła do siebie.

My little pony equestria girls z drugiej strony lustraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz