Επαναλαμβανοντας την καθημερινή του ρουτίνα ο Σπύρος ξύπνησε, ετοιμάστηκε και αποχωρίστηκε το κατοικίδιο του, ένα χαμστερ ονόματι μήλο, που είχε απ όταν ήταν μόλις δεκατριών (είναι ταριχευμενο).
φεύγοντας απ το σπίτι ένιωθε μια παράξενη και συναρπαστική ευφορία που είχε να νιώσει από τότε που ο αδερφός του έφυγε για τις σπουδές του...
μπαίνοντας στον χώρο εργασίας του αισθάνθηκε μια παράξενη παρουσία να τον παρακολουθεί και έτσι γύρισε μόνο μιας! και τότε την είδε...
κοιτάζοντας την στα μάτια την πλησίασε.
"ποια..εισαι;" έθεσε ως ερώτημα
"κάποια.. που θα σου φέρει τα πάνω στα κάτω μεγαλε😉" είπε η μυστηριώδης γυναίκα.
"το ονοματάκι σου;"
"για τώρα πεσ με..babygirl. Πως θελεισ να σε αποκαλώ εγω;"
"Κλιτσ." δηλωσε ο σπυροσ.*2 ωρεσ εργασίας και 6 ωρεσ ξυσιματοσ μετα*
Η μπειμπιγκερλ πλησίασε το γραφείο που Σπύρου κοιτωντασ τον με ένα ερωτηματικό βλέμμα.
"αναρωτιόμουν.. " ξεκίνησε αυτή.
"Οι φυγε"η μπαιμπιγκερλ ξαφνιαστικε από την προσβλητική απάντηση του...
"Ε βλακα ακου με καλά, δεν θα μου μιλάς εμένα έτσι γιατί δεν θέλεις να με δεισ να νευριάζω.. έχω κάτι άλλο μέσα μου. μια σκοτεινή πλευρά που δεν θεσ να ανακαλύψεις, το πιασεσ;"
Ο Σπύρος την κοίταξε με τρόμο ενω αυτή συνεχισε
"ποτό. αύριο. Στισ 8. στο μπαράκι απέναντι με τισ κολαρεσ.
μην με κανεισ να περιμένω ομορφε" δήλωσε και αποχώρισε.Ο σπυροσ είχε γυρίσει σπίτι του και ένιωθε σαστισμενοσ και συνοφρωμενοσ..τι έπρεπε να κανει;; να πάει για ποτό ή να λογικευτει και να συγκρατηθεί;;
ας μάθουμε στο επόμενο κεφαλαιο!!Authors note:
αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο και είμαι εξερετικα αγχωμένη για το πωσ θα εξελιχθεί και αν θα σασ αρέσει.. ελπίζω να είναι ενδιαφέρον!!! καλό βράδυ!!
YOU ARE READING
klitsXbabygirl
WerewolfΟ Σπυρίδων Κλιτσάκης είχε συνηθίσει την μοναχική και επαναλαμβανομενη ζωή του στην Αθήνα, την καρδιά της Ελλάδας, μέχρι που μια ευχάριστη, καταπραϋντικη και ταυτόχρονα λαχταριστή έκπληξη ήρθε στην ζωή του και έφερε τα πάνω κάτω!