Akşam Keyf ...

22 5 0
                                    

Eve geldim anneme bu günü , yeni arkadaşlarımı , yeni okulumu anlattım. Ben sinirli , kendini beğenmiş ya da şımarık değildim tabi ara sıra olabilir BİZ KIZIN NE OLSA CANIM . Ama anneme asla gereksiz yere tavır koymam .Yemeğimi yedim. Terbiyeli bir şekil de izin isteyerek odama çıktım. Telefonuma baktım belki mesaj gelmiştir ne olsa eski okulumdan özleyenler vardır . Yani dimi ıhh mhh.En yakın arkadaşım bile mesaj atmamış. :(


Telefonu moralim bozulmuş bir şekilde komidine koydum.Kıyafetlerimi

çıkarıp beyaz gardurobumun bir gözüne attım.

Ne giysem acaba ? Altıma siyah şort alayım üstüme de mmm hh şu yarasa kollu tişört olur ... Makyaj masama oturup aynanın önüne geçtim .Makyajımı güzelce çıkardım.Mendilleri yeşil çöp kutuma attım.Uzun örgülü saçlarımı açtım. VE YİNE SIKICI. Uzun dağınık dalgalı saçlarımın hava da biraz süzülmesine izin verdikten sonra saçlarımı üsten , bol , dağınık bir şekilde topladım.

Yandan bebek saçlarım ve eski orta boylu katlarım çıkmıştı ama olsun ben seviyorum , hem böyle güzel bence. ' Yarın okula bu saçla gideyim.' Şimdi belime gelen saçlarımı bir kez daha savurdum. Mırıldanmaya başlayarak masamın üstündeki tableti ve dizüstü bilgisayarıma baktım. ' Acaba hangisini alsam hı hı hı hı mımmmm (mırıldanma )' Hemen tableti seçerek yatağımın üstüne attım.Ve ben evimizin üstkatında olduğumdan halı döşeli merdivenden birerli ikişerli indim. Salona giderek biraz şekerliyen anneme tatlı bir öpücük kondurup üstünü örterek mutfağa geçtim.Mutfağa bir göz attım.'Ne yesemmmmm ? ' Hemen bir tabak çıkardım.Ketıla su koydum o ısınırken ben ne alıyım.Baya düşündükten sonra Nutellalı ekmek sürdüm.Su kaynadı ve bitki çayımı hazırlayıp elime aldım. Odama çıktım. Yatağıma geçip elime tableti aldım.Biraz facebook , biraz instagram ve diğerleri ...

Sonra bitki çayından bir yudum aldım.Nutellalı ekmeği 1 dakikada yedikten sonra önümdekileri temizledim. Tableti kaldırdım ve TV yi açtım izlemeye başladım kısa bir süre sonra da uyuya kaldım...

<3 SICAK GÜNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin