24.~ BARÁTOK

905 33 0
                                    

Egy ezüst színű Chevrolet érkezett a birtokra. A kaput kinyitották. Az autó sofőrje kiszállt, és kinyitotta a hátsó ajtót. Egy csinos, fiatal, hosszú szőke hajú nő szállt ki az autóból, kézen fogva kislányával.

-Mrs. Young? -nyújtotta kezét Adam illedelmesen.
-Üdvözlöm újra nálunk.

-Köszönöm, részemről a szerencse. -válaszolt a hölgy.

-A férje nem utazott önökkel? -kérdezte meglepetten.

-A férjemnek dolga akadt. Beszélhetnék Nicholassal?

-Hogyne, fáradjon be. -mondta, majd maga elé mutatva a jardára, befelé invitálta a nőt.

-Neila, add a kezedet. -szólította a kislányt, aki jólnevelten így tett, és követte édesanyját.

-Elizabeth! -szaladt ki Nick az ajtón. -Nagy öröm újra látni benneteket. És Neila! Mennyit nőttél mióta utoljára találkoztunk! -mosolygott.

-Hiányoztál Nick. -ölelte meg a nő is mosolyogva.

-Hol van Archebot?? -kérdezte Nick.

-Menjünk be, egy nyugodtabb helyre, és elmondom.

-Rendben. -válaszolta.

A dolgozó szoba felé vették az irányt. Neilát pedig Debora gondjára bízták, már nagyon hiányzott neki a kis Evan.

-Liz, látom hogy valami nincs rendben. Nagyon feszültnek tűnsz. Ki vele mi a baj??! -kérdezte aggódva Nick.

-Öhm, Archebot börtönben van... -nyögte ki.

-Tessék??? -képedt el a férfi.

-Előzetes letartóztatásban van. Adócsalással vádolják. A segítségedért jöttem! -könyörgött a kétségbeesett nő.

-Mmmm... -hajtotta fejét Nick az asztalra. -Mégis hogy történhetett ez meg??!

-Akivel közös üzeletet kötöttetek, Bruce... behúzta őt a csőbe. Sajnos nem tehettem semmit. A lányunk szeme láttára vitték el! -kezdett zokogni. -Lefoglalták mindenünket amíg nem lesz tárgyalás.

-És most mihez kezdesz??

-Nemtudom, talán északra megyek, a nagynéném Chicagogban él. Biztosan vendégül lát minket egy kis időre.

-Arról szó sem lehet. -jelentette ki Nick határozottan. -Itt maradtok Neilával nálam. Neked is jobb lesz ha közelebb leszel a férjedhez. Chicago túl messze van.

-Nick, én nem is tudom...

-Ne ellenkezz, Liz! Nem hagyom hogy elmenjetek. A lányod el lessz a fiammal. Nem lesz semmi baj. Nálam nagyobb biztonságban vagytok.

-Akkor, segítesz?? -csillant fel a szeme.

-Persze hogy segítek! Ez nem is kérdéses. De először, hagy gondoljam át a dolgokat. -sóhajtott nagyot. -Elsősorban szüksége lesz egy ügyvédre, ismerek egy vérprofit, Washingtonból. Elintézem neki. Aztán, ha kiszabaditottuk a férjedet, első dolgom lesz hogy kitépjem a beleit ennek a szemét Brucenak!

-Nick, én, nem is tudom hogy hogy...

-Ne hálálkodj Liz. Elég lesz akkor ha majd sikerrel jártunk.

Majd hirtelen kopogás hallatszott.

-Tessék. -sóhajtott Nick.

-Elnézést ha zavarok, én... -lépett be döbbenten Emmeline, ahogy meglátta a nőt.

-Nem, dehogy, drágám gyere csak! Azthittem más lessz az... -mondta a férfi, mire Em becsukta maga mögött az ajtót.

-Emmeline??! -kérdezte a meglepett nő.

Elrabolva  //BEFEJEZETT//Onde histórias criam vida. Descubra agora