پـۆڤ.شـیـا
↺1%
هەستێکی چەند سەیری دوای 2 ساڵ گەڕامەوە کۆریا ئەوشوێنەی بەزیندوی من یان کوشت،کێ ئەڵێ ئەم کچەبێکەسە کێدەڵێت ئەم کچە پێویستی بەکەسێکە ئێستا لەکۆریام لەسەر شەقامەکانی کۆریا لەپاڕکێکی کۆرایا لەسەر کورسیاک دانیشتوم سەیری مرۆڤەکان ئەکەم یەکێک دڵخۆشە یەکێک خەمبار یەکێک بۆسەرکارەکەی دواکەوتە ئەوەکەیتر لەسەر کەر هەندێکیان لەگەڵ خێزانەکانیان کات بە سەردەبەن من تاکەکەسم کەبەتەنها دانیشتوم لێیان ئەڕوان لەتەمەنی10ساڵیەوە من هیچ هەستێکم نەماوەنەهەستی، خۆشەویستی نەڕق لێبونەوە نەترس نەدڵەڕاوکێ نەدڵخۆشی نەخەمباری نەخۆشەویستی نەناز،ئەوڕۆژەی کەلەدایک بوم هەتاوەک و تەمەنی 10 ساڵیم من ئازارو لێدان و سوکایەتیم پێ کراوە لەبەر ئەوەی کەکچم دایکم هەھ،پێکەنیناویە دایک ئەو ئیزڕائیلێک بوو بۆم باوکم یان بڵێم باوک ئەو ڕۆژنەبوو لێم نەدات نەم شکێنێتەوە باراکەم هەھھھ،پاڕک جیمین ئەوکەسەی زۆری ڕەقی لێم بوو هەمووڕژێک لێدان و سوکایەتی پێمەکرد بەڵام من هێشتا بە ئوپا بانگم ئەکردو ئەموت کەزۆرم خۆشەوێت ئەوبرامە, لەسەر بچوک ترین شت لێی ئەدام زۆر بەخراپی تاتەمەنم بوبە 10 من تائەهات زۆر جوانتر ئەبووم جیمین هاوڕێیەکی هەبوو ناوی جاک بوو هەھھھ،منی دا بەجاک لەکاتێک دا جاک تەمەنی18ساڵ بوو ویستی دەزدرێژی بکاتەسەرم و کچێنیم بەرێ خەریک وو گرنگ ترین شتی ژیانم لەو شەوەلەدەست بدەم،زۆر لەجیمین پاڕامەوەتا ڕزگارم کات بەڵام ئەو بەبێ هەستی جێمیی هێشت خەریک بوو کچێنیم بەرێ لەئۆتێلێکی بەڕێز کیم بەڵام خۆشبەختانە ئەومنیی ڕزگارکرد وەک کچی خۆی سەیری ئەکردم من لەوڕۆژەوە نەئەو ئافرەتەی بەناو دایکم بوو نەئەو پیاوانەی باناو باوک و برام بوون چاوم پێیان نەکەوتۆتەوە بەڕێز کیم وەک کچی خۆی سەیری کردم و بەخێوی کردم ڕاستە ئەو مافیابوو بەڵام کەسێکی دڵنەرم و بەسۆز بوو بۆمن بو بەهەمووکەسێکم من داوام لێکرد کەبڕۆمە باندە مافیاکەیان ئەویەکەم جار ڕازی نەبوو وتی ئەوەزۆر مەترسیدارە بەڵام دواتر زانیتی کەلەگەڵمندا کەلە ڕەقی ناکرێت بۆیە ڕازی بوو جیسوی کچی کچێکی زۆر دڵنەرم و باشە وەزۆر باش هەڵسوکەوتی ئەکرد لەگەڵم ژیان زۆر سەیرە ئەوکەسەی ئەبو خێزان داریت بۆبکات لەناوی بردی بێگانەیەک خێزانداری بۆکردم پێکەنیناویە.
YOU ARE READING
ئـازارەکانیـے ژیـان(ڪۆتای هاتووە)
Fanfictionنوسەر:لارا بڵاوڪردنەوەی:2020/3/9 ڪۆتای هات لە:2020/10/5 دەربارەی بیرۆڪە تەواویمافی بیرۆڪەی چیرۆڪەڪەو مافی بڵاوڪردنەوەی بۆخۆم دەگەڕێتەوە. تایبەت بە ئەڪاونتی:Laraa_44 ئەگەر هەرڪۆپیەڪ لە چیرۆڪەڪەمتان دۆزیەوە ئاگادارم بڪەنەوە. جۆری ڪتێب: چیرۆڪەی خۆشەویس...