🎙7🎶 Zaman düşer ellerimizden..

35 2 0
                                    

"Yemekten sonra ders çalışalım." dedi Jongin, "sonra babanla husumet yaşama."

"Doğru söylüyorsun, akşamları adamakıllı çalışırsam provalara mani olmaz."

Fakat KyungSoo'yu ders başında uzun süre tutmak çok zordu. Provalarda da öyle. Sürekli Sehun'la çatışıyorlardı ve Yixing kafasına göre bir şarkı çalarak havayı dağıtıyordu, aslında havayı dağıtan tamburunun kırgın sesiydi ve Jongin'in umutsuzluğuna benziyordu.

"Ona çok yükleniyorsun, yersiz yere çatıyorsun." dedi Jongin. Uzatılan tabakodan bir sigara çekti. Yüreğindeki ateşi bastırmasını umarak yaktı. İlk nefeslerde öksürüklere boğulunca Sehun onu gülerek izledi.

"İçemiyorsan bırak. Başlama hiç."

"Ciddiyim Sehun, şarkı zor diye hıncını KyungSoo'dan çıkarma."

"Ne münasebet! Ben herkese böyle davranıyorum. Sen ona kıyamıyorsun."

Jongin gözlerini devirdi. Bir nefes daha çektiğinde gözleri genzini yakan dumanla kısıldı. Sehun eline bir tane vurarak düşürdü sigarayı. Botunun topuğu ile söndürdü.

"Zaten esmersin, içme sana yaramaz.." dedi.

"Sen neden başladın?"

"Çam dalı sarıp içtiğimi hayal ettim, bağımlısı oldum. Kağıda sarı yaprakları sararken kollarıma onu sarıyorum gibi.." saçmaladığına gülerek başını eğdi, nefesinden süzülen dumanlar sarı saçlarına karışıyordu.

"Nasıl olacak bu senin şey?"

"Londra'da kesip biçecekler beni kadın gibi."

Jongin'in yüzü endişe ile gölgelendi, "canın çok yanmaz mı?"

"Ait olmadığım bir bedene hapsolmak kadar değil. Bunu anlayamazsın. Aynalara bakamıyorum. Oradaki erkeğe tahammülüm yoktur. Sevmek istediğim adamı sevemiyorum bile.. bende gördüğü huysuz bir erkek.. ben onu bir kadın gibi kucaklamak isterken.." duraksadı, bacağını sabırsızlıkla salladı.

"Neden sana anlatıyorum öz canımın sızılarını?"

Jongin batmaktaki ikindi güneşine döndü yüzünü. Üzerindeki bulutlar geceye yağmur topluyordu.

"Belki beni teselli etmeye çalışıyorsun.. daha katmerli yaralarını göstererek.. benzeyen sızılarımızdan.. belki kendi sızına teselli arıyorsun.. bazen sızıyı sadece dinlemek, acısını duymak, hissetmek olur şifası.."

"Bu çok küstahça biliyor musun? Sızılarımızın benzer olduğunu iddia etmek-"

"İkimiz de bizi olduğumuz gibi istediğimiz yönde sevmeyecek adamlar yüzünden var olduğumuz bedende acı çekiyoruz."

"Bir farkla ki ben bu bedene ait değilim Jongin. Bu değil benim bedenim! Şu göğüslere bak! Ya bu yarrak! Diğer erkekler bununla övünüp uzunluk yarıştırırken ben onu bedenimden atmak istiyorum!"

"Sehun! Jongin! Başlıyoruz gari!"

Chanyeol'ün sesini duyunca kapıya doğru "al işte yarram!" diye söylendi.

Dokunmadım Kalan ŞarkılaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin