3. kapitola

5 1 0
                                    


Ráno som sa zobudila na to ako ma budí Lukas, ,, Čo chceš ? " opýtala som sa hnusne, predsa len správa sa trošku ako debil, spolu aj s Jakobom. ,, Prišiel za tebou niekto a čaká ťa dole. Tak si pohni. " povedal milo, rýchlo som vbehla do kúpeľne, kde som si spravila rýchlu rannú rutinu a učesala si vlasy, v izbe som na seba natiahla rýchlo biele šaty s kvetmi, po kolená. Zišla som dole schodmi a to čo som uvidela ma ani vo sne nenapadlo. Stál tam vysoký chlapec, s krásnymi modrými očami a hnedými vlasmi. Oproti včerajšku som dneska mohla vidieť aj jeho vypracované telo, keďže mal na sebe tielko a na tom koženú bundu, ktorá mu krásne ukazovala jeho vypracované ruky a krásne vypracované brucho. Ak som včera povedala že je anjel beriem späť je to hotová boh na zemi. ,, Ahoj prepáč, že som tu tak na rýchlo, ale zabudol som si vypýtať tvoje číslo. Ale keďže bývame oproti sebe, prišiel som sa ťa opýtať osobne. Dneska večer chystám menšiu páry, tak si pozvaná aj ta aj tvoji bratia. " povedal s tým najkrajším úsmevom na svete, nikdy som si nemyslela že môže mať niekto tak krásny úsmev bez chyby, kto vie ako sa bozkáva. ,, Rada prídem, neviem sa už dočkať. " povedala som s jemným úsmevom a v hlave s otázok čo si oblečiem. ,, Teším sa Enid, a prosím zober si tieto šaty, vyzerajú na tebe krásne. " povedal, usmial sa ,, Aby som nezabudol dáš mi tvoje číslo ? " iba som mu ho naťukala do telefónu a obaja sme boli extrémne šťastný, ,, Tak teda o 18:00 " dodal a odišiel. S úsmevom na tvári som išla do izby, kde som si hodnú chvíľu písala s Mišom a Viky. Zrazu som si všimla že je už niečo málo po 14:00, rýchlo som sa išla najesť a do vane o 15:00 som si začala robiť vlasy a make-up a o 17:00 som bola už pripravená a pozerala nejaké veci na telefóne až dokým mi neprišla správa.

Mohla by si prísť prosím skôr ? xx Gregore xx

Jasné daj mi 10 minút. xx Enid xx

V tom momente som si zobrala telefón a kabelku, obula sa a šla dole. ,, Idem ja už vidíme sa tam ! " zakričala som obom mojím bratom, vyšla z domu, prešla cez cestu a bola som u Gregoreho. zaklopala som a čakala kedy otvorí. ,, Ahoj ďakujem že si prišla, poď dnu. " povedal pri tom ako sa počas chôdze snažil zaviazať kravatu. ,, Poď sem. " povedala som, a jemne sa zasmiala, za pár sekúnd som mu zaviazala kravatu a bolo to. Pomohla som mu nakrájať ešte koláč a spoznala som jeho sestru a rodičov, ktorý boli už na odchode. ,, Načo je vlastne ta párty, a k tomu prečo sme oblečený takto spoločensky. " povedala som trošku zmätene. ,, To vieš, mám rád keď su moje ,, párty,, na určitej úrovni, a prečo je t a párty zistíš neskôr. Povedal to tak milo, a tak jemne sa mi pozeral do oči, ako keby sa mi za niečo ospravedlňoval. Odbilo 18:00 a zrazu tu bolo naozaj veľa ľudí, videla som Jackoba a Lukasa, obaja ma objali a povedali len tiché prepáč. ,, Enid poď prosím. " povedal Gregore a podal mi ruku, s miernou červeňou som ho chytila a išla s ním na malé pódium. ,, Tak ako každý rok aj tento sa musí čerstvo premenení vlkodlak zasnúbiť, tento mesiac to vyšlo na našu nový členku Enid. " povedal a s ospravedlňujúcim pohľadom sa na mňa pozrel. Aké zásnuby o čom to hovorí ? Čo sa tu deje ? Začala som pociťovať strach, Jacobe si to všimol a preto hneď pribehol a niečo pošepkal Gregoremu, ten ma zobral a išiel so mnou do kuchyne. ,, Enid pokoj, nedovolím, aby si si musela zobrať niekoho, kto ti ublíži. Všetko ti vysvetlím hneď ako skončí akcia. Neboj sa. " jemne ma držal za ruku, ako by sa bál že som z porcelánu. Jemne som prikývla a ukľudnila sa. Spoločne sme sa vrátili na tu debilnu akciu. ,, Dámy a páni ospravedlňujem sa, ale mali sme menší problém, ale späť k téme. Naša Enid sa zasnúbil len a len s jedným z nás. A tým som ja, dotkol som sa jej kľúčov a aj jej ruky včera. preto Enid vezmeš si ma ? " povedal a kľakol si na koleno, ja som len s otvorenými ústami na neho pozerala. ,, Myslíš to vážne ? " povedala som s miernym šokom. ,, Najviac na svete, tak aká je tvoja odpoveď ? " spýtal sa znova. ,, Áno " povedala som, Gregore my dal prsteň. Pane bože boh bohov je môj snúbenec !!!!!!  

MOONWhere stories live. Discover now