Umay 'dan
''Hırsız olmak.'' sadece basit bir deyimdi,benim için.Ama ''di'' , artık öyle mi? Sanki başka bir ev yokmuş gibi o eve girmişti. Benim soyduğum eşyalarıda alacaktı üstelik... ''Sarper Kaya '' acımasız hırsız , piyasada çalmadığı ev bırakmayan ne kadar sertse o kadar yakışıklı olan o hırsız benim kalbimi çalacak kadar hızlıydı. Unutmayalım! Bana o silah doğrultma hakkını nerden bulmuştu ? Aslında tutarken gözlerinde bir damla korku yoktu. Ben ise evin sahibidir diye ona korkak ve acınası gözlerle bakmıştım. Ama o acemi hırsız değildi. Ona çarptığımda sırtında demirden yapılmış bir zırh vardı ve canım baya yanmıştı. Benim acınası gözlerime dalga geçermiş gibi bakmıştı ve sonra dudaklarından dökülen iki kelime şu olmuştu ''Acemi hırsız.'' . Onun ismini bulmak için gitmediğim hırsız tayfaları kalmamıştı ama birinde şöyle dediler ''Sarper Kaya asla bulaşmayacağım dediğim tiplerden ve onun rüzgarına kapıldın mı herşey biter seni fırtınaya sürükler tabi şanslıysan ,bazen bir hortum bile olabilir.'' Dedi.Bu beni ürküttüğü kadar heyecanlandırmıştı. O bana ''Acemi Hırsız.'' diyen ukalayı bulucaktım.
Sarper'den
Geçen gün girdiğim evdeki o acemi hırsızda kimdi ? Gözlerindeki korku beni güldürmüştü. Ama meraklanmıştım. O da kimdi ? Belki sadece piyasaya yeni girmiş çok güzel bir kızdı. Bir saniye! ''GÜZEL?'' Evet cidden güzeldi .Gözlerindeki masumiyet ve korku beni içine çekmişti.Ama ben serttim ve öyle masum , korkak ve yeterince eziklerle işim yoktu. Ben can yakardım.Ama o kızın ismini öğrenecektim . Adamlarımı salıp bulduracaktım.Ve o gizemli Acemi Hırsız'ın kalbini çalıp canını yakacaktım...