"Uf abi napiyim canim sikildi icerde annemgilin konusmasindan"dedim sitemle.
"Uy ben sana kiyamamm"dedi abim yalandan dudagini buzerek.
Yastik firlatmistim kafasina ve yastigin kilfinin fermuari abimin gozune gelmisti.
Abim aci icinde bir ses vermisti Kerem'le gulen yuzlerimiz aninda abime donmustu ve abim gozunu tutuyordu.
*Tanem cidden yavasss*
Ama napabilirim kasinmasaydi.
Neyse abimin zirlamasi bittikten sonra yaticaktik.Ben salonda yaticaktim annemgilde misafir odasinda.Caktirmayin salonda yatma sebebim televizyondan bi seyler izlemek.
Artik televizyon izlemekten sikilincada televizyonu kapatip telefonuma bakmaya baslamistim ve ustten bir bildirim.
*keremakturkoglu seni takip etmek istiyor*
*AY KIZ NOLUYO*
Ay valla bende bilmiyorum.
Bir an kalbim yerinden cikicak sandim.Cok degisik hissediyordum.Hemen instagrama girip istegi kabul ettim ben zaten keremi takip ediyordum.
Birazda tiktokta gezindikten sonra saatin 3'e geldigini gorunce wtf dedim ve yattim.
Sabah uyandigimda annemgil karsi koltukta oturmus sabah sabah haber izliyodu ben boyle seylerden rahatsiz olmazdim aksine sesli yerlerde daha rahat yatiyordum.Bende telefonumu alip tiktok izlemeye basladim taki annemin sesine kadar.
"Kizim kalk hadi birlikte kahvalti hazirlayalim"demisti annem.
"Ya anne dur bi bismillah yeni uyandim hem saat daha 8 yaaa"diyerek yorgani ustume cekmistim.
"Kiz kalk"demisti annem sinirlendigini hissettigim icin ikiletmemistim.
Banyoya dogru yururken odasindan cikan Kerem'le karsilasmistim.Bak gene kalbime bisey oluyoo.
*Tanem sakin relax davran kardes gunaydin de gec."
"Gunaydinn"demistim guler yuzle.
O da siritarak "Gunaydin"demisti.
Dedigi anda tuvalate girmistim aynadan yanagimin kizardigini gormustum.
*Yanaginda simdi kizarasi gelmis puh."
Harbi he.
Hizli gecis.
Kahvaltimizi falan yapmistik abimgil yaklasik iki saat once antremana gitmisti bende birazdan alisveris yapmaya gidicektim.
Ustume siyah bir crop altima kirmizi mini bir sort etek giymistim.Gunes gozlugumu ve converselerimi giyip cikmistim.
Binadan ciktigim anda abimi gormustum.
"Oo prenses nereye gidiyosun boyle hazirlanmissin.Erkek arkadasinla mi bulusucaksin yoksaa" demisti abim goz kirparak.
Abime rosa liza(?) bakisi atmistim."He abi erkek arkadasimla buluscam.Sabir ya alisverise gidiyorum"
"İyi bakalim oyle olsun ben birakiyim mi?" dedi abim.
"Yok ben giderim" dedim.
*Kiz ne guzel birakirdi"
Ay sende bi sus be.
Eveeet ikinci bolumun sonuna geldik acaba Kerem neden Taylan'la gelmedii??