Простий робочий день т/і:
:бл оп'ять на роботу, скорше б відродити цей борг..
В:о т/іш привітик!!
К:привіт
Т/і: дівчатка!! Ви обійнялись*
Т/і танцювала як прийшли 3 високих і товстих чоловіків, вони почали приставати, побачучи це Віолетта і Кіра підбірки до них і скоренько розправилися з ними)
Робочий день пройшов скоро, звісно повід випити!Кіра зробила тобі віски з колою, а Віолетта напилась(це не дивно так як дівчина любила випити)
В:т/ііі станцюй нам щось.
К:оу Віолетта полегше з поворотами
Наш робочий день скінчено так само як і її!
В:Кіра від'єбись я хочу рослабитись.
Т/і пішла до пілону і почала танцювати через деякий час Віолетта покликала Т/і і вони зайшли в туалет, ти зразу дізналась що зараз буде, так як Віолетта знову п'яна і в думках крутилась одна думка чи вийдеш ти з туалету сьогодні вечором без Віолетти чи ні)
Твої думки перервала Віолетта яка страсно але дуже ніжно поцілувала тебе, в середині голосно забилось серце і проявилися метелики в животі ..
Вона притягнула тебе до себе і ви стали насолоджуватись одне одним*
Але руки Віолетти спускалися все нижче і нижче( так так іменно до цієї зони) але..
Ваші страсті перервала кіра((
К:єй голубки ви тут ше довго?
В:блять вмієш ти всю малину спортити!!
Т/і була не дуже твереза і так і не розуміла що і де відбувається
(Вибачте і ви що обламую саме цікаве)
Пред історія*
Віолетта, Кіра і Т/І знайомі дуже давно, з роботою т/і помогли саме вони)
Познайомились коли ти перейшла в їхню школу з 9 класу так ти була бунтаркою і більше пів року в новиш школах не бувала) головний секрет в тому що..
Віолетта була закохана в тебе з 9 класу в той час коли ти лише перейшла до них*
Але Віолетта робила вигляд, що їй на тебе всеодно під діями наркотиків і алкоголю проявлялись справжні почуття, звісно так буває..
Віолетта після довгою сваркою з тобою думає, що між вами нічого і ніколи не було, тому і заміняє тебе багатьма дівчатами в надії забути тебе, в неї чесно погано виходить..