1

123 7 1
                                    


Takže kde začít?

No asi to vezmu od začátku..

Jmenuju se Aneta Benešová a mám 19 let. Bydlím se svým přítelem v Brně. Moje dětství bylo šťastné. Samý smích, radost a podobné. Bylo to krásné období, které skončilo ve chvíli, kdy jsem potkala svého přítele. Jmenuje se Samuel. Sama jsem poznala na jedné akci v klubu před třemi lety. Byl to hodný kluk, který se mi okamžitě zalíbil. Nejdřív jsme byli kamarádi, ale pak jsme spolu začali chodit. Asi největší chyba v mojem životě. Náš vztah byl dokonalý první dva roky a pak se to začalo srát a on se ke mně začal chovat hnusně. Kdybych jsem s ním ještě před tímhle vším nezačala bydlet dávno bych se s ním rozešla. Ale tím že jsem s ním už bydlela jsem nemohla. Ptáte se proč jsem to nikomu neřekla? Řekla. Řekla jsem to mojí mámě a tátovi, ale ti mi nevěřili, protože jim Sam pomotal hlavu. Ví o tom můj brácha a chtěl abych se k němu přestěhovala, ale já nechtěla. Nechtěla jsem jemu a jeho přítelkyni tam zaclánět. A proto jsem si začala tajně šetřit peníze na byt. Už jich tam je dost, ale pořád ne tolik, abych si mohla dovolit koupit byt. Docela mě mrzí jak se Sam změnil. Byl to milý kluk a ne tyran. Hodně mě zklamal tím že mě mlátí, ale kdyby se mi za všechno omluvil odpustila bych mu. Pořád mi na něm záleží. Ale už ne tolik. Vím o tom že si zasloužím někoho lepšího. Někoho kdo mě bude milovat a chránit. Doufám že ještě někoho takového potkám. Já se nevzdám. Jsem stále silná. Chodím do školy a pak chodím do práce. Sam sice taky chodí, ale nechce abych se válela doma prej nic neumím. Ja vím jsem fakt blbá že mi záleží na takovém člověku.


Tohle je nový příběh, který píšu ve spolupráci s lool_pomazankaa
U mě bude pohled Anet a u ní pohled Peti🫶

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 21, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

chtějí mou smrt / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat